بازی

بازی High on Life در افتتاحیه مراسم گیمزکام حضور خواهد داشت

بازی High on Life در افتتاحیه مراسم گیمزکام حضور خواهد داشت

بازی شوتر اول شخص عجیب‌و‌غریب High On Life که توسط خالق ریک و مورتی در حال ساخت است و در کنفرانس ایکس باکس و بتسدا معرفی شده بود، در مراسم افتتاحیه رویداد گیمزکام نمایش داده خواهد شد.

High On Life یکی از چندین بازی بود که اوایل سال جاری در کنفرانس بازی‌های ایکس باکس و بتسدا نمایش داده شد و می‌توان گفت این شوتر اول شخص که توسط Squanch Games در حال ساخت است، به‌دلیل زیبایی‌شناسی منحصر‌به‌فردش، مورد توجه بسیار زیادی قرار خواهد گرفت.

از زمان معرفی آن تاکنون، جزئیات بیشتری درباره بازی منتشر نشده اما اکنون می‌دانیم که قرار است پیش از عرضه در ماه اکتبر، جزئیات بیشتری از آن را مشاهده کنیم.

گیمزکام

جف کیلی که امسال بار دیگر میزبان و تهیه‌کننده مراسم افتتاحیه گیمزکام است، در توییتر خود تایید کرد که High on Life یکی از چندین بازی است که در اواخر این ماه و در طول این برنامه نمایش داده می‌شود.

مراسم افتتاحیه یا Opening Night Live گیمزکام برای ۲۳ آگوست (۱ شهریور) برنامه‌ریزی شده و در طول دو ساعته آن، بیش از ۳۰ بازی نمایش داده خواهند شد. از جمله بازی‌هایی که گفته شده در آن نمایش داده می‌شوند می‌توان به Sonic Frontiers اشاره کرد. کیلی همچنین اخیرا گفته بود که منتظر سورپرایزهای جالب در گیمزکام باشید.

بازی High on Life نیز قرار است در ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای ایکس باکس وان، سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا