بازی

شخصیت‌های جدید MultiVersus رسما معرفی شدند

شخصیت‌های جدید MultiVersus رسما معرفی شدند

پس از یک تاخیر کوتاه، فصل اول بازی MultiVersus از شب گذشته آغاز شد و همزمان با آن متوجه شدیم که داشبورد جدید ایکس باکس دو شخصیت بعدی آن را لو داده است.

داشبورد ایکس باکس برای تبلیغ مولتی‌ورسس چند اثر هنری منتشر کرد که به سرعت بین طرفداران دست به دست شد و نشان می‌داد دو شخصیت Black Adam از کمپانی دی‌سی و Stripe از فرنچایز ترسناک Gremlins در آینده‌ای نزدیک به بازی اضافه خواهند شد، در حالی که استودیو سازنده پیش از این هیچ اشاره‌ای به آن‌ها نکرده بود.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

این خبر شب گذشته توسط استودیو Player First Games و شرکت برادران وارنر از طریق آرت‌ورک رسمی فصل اول که شامل بلک آدام و استرایپ می‌شد، رسما تایید شد و می‌توانید آن را در صفحه ورود به بازی یا در وب‌سایت رسمی مشاهده کنید.

این دو مبارز اولین دسته از شخصیت‌های جدید فصل اول MultiVersus هستند که در ادامه راه اضافه خواهند شد. کاراکتر مورتی از سریال انیمیشنی Rick and Morty سه‌شنبه هفته آینده، ۲۳ آگوست، به دیگر شخصیت‌های بازی ملحق خواهد شد.

بلک آدام به دیگر قهرمانان DC یعنی بتمن، واندر وومن و سوپرمن می‌پیوندد که همگی از زمان شروع فاز بتای عمومی بازی در ماه گذشته در دسترس قرار گرفته بودند. گنجاندن این شخصیت با توجه به آن که فیلم سینمایی بلک آدام در ماه اکتبر اکران می‌شود، منطقی است.

MultiVersus

در همین حال معرفی شخصیت Stripes، آنتاگونیست سری Gremlins، تمایل تیم سازنده به کندوکاو در تاریخچه گسترده فیلم‌ها و شخصیت‌های به یادماندنی برادران وارنر را ثابت می‌کند. با این حال، در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد نوع و سبک گیم‌پلی این دو مبارز منتشر نشده است.

فصل اول MultiVersus چندین بهبود درخواست شده توسط طرفداران را برای بازی به ارمغان می‌آورد، از جمله افزایش قابل توجه پاداش‌های Battle Pass XP و توانایی تست بسته‌های گویندگان قبل از انجام خرید. اما مهمتر از آن، فصل جدید شامل برخی باف‌ها و نرف‌ها برای شخصیت‌های مختلف در کنار رفع باگ‌های اذیت‌کننده خواهد بود. پچ نوت کامل را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

MultiVersus هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا