بازی

شایعه: بازی‌های سازگار با ایکس‌ باکس ۳۶۰ بیشتر خواهند شد

شایعه: بازی‌های سازگار با ایکس‌ باکس ۳۶۰ بیشتر خواهند شد

به لطف خرید بالقوه اکتیویژن بلیزارد توسط شرکت مایکروسافت، بازی‌های سازگار با کنسول قدیمی ایکس‌ باکس ۳۶۰ ممکن است بیشتر از قبل شوند. این قرارداد می‌تواند به معنای اتفاقات بزرگ برای طرفداران باشد و شاید سری Call of Duty و World of Warcraft با قسمت‌های بعدی خود به سرویس گیم پس بیایند.

اما عناوین آینده تنها چیزی نیست که بازیکنان می‌توانند منتظر آن باشند، زیرا ممکن است چیزهای بزرگی نیز از گذشته بازگردد. طبق گفته Shpeshal_Nick، اینسایدر ایکس باکس، بازی‌های به‌خصوصی از نسل‌های پیشین ممکن است به لطف خریدی که می‌تواند موانع صدور مجوز را برطرف کند، در نهایت به سخت‌افزار نسل فعلی Xbox برسند.

مطلب پیشنهادی:بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفتدریفت و تکنیک
بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفت

طبق گفته Shpehsal_Nick در جدیدترین قسمت پادکست XboxEra، موانع مجوز چند بازی به‌خصوص دیگر در مایکروسافت مشکل‌ساز نخواهند شد. اینکه این بازی‌ها چه عناوینی هستند، هنوز اعلام نشده است، اگرچه منبع می‌گوید که بازیکنان نباید به بازی‌های مارول مانند مرد عنکبوتی و ایکس-من امیدوار باشند، زیرا آن‌ها شامل صدور مجوز پیچیده‌تر با دیزنی هستند.

اگر قرارداد اکتیویژن و بلیزارد به نتیجه برسد، بازی‌های احتمالی که از طریق سازگاری با کنسول قدیمی برای ایکس‌ باکس وان و ایکس‌ باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار می‌گیرند، باید شامل دو یا سه عنوان متعلق به این استودیوها باشد.

ایکس باکس

علیرغم اینکه به‌روزرسانی‌های سازگاری با کنسول قدیمی Xbox به پایان خواهد رسید، این معامله شگفتی‌های مخصوص به خود را برای مجموعه عناوین سازگار با ایکس باکس ۳۶۰ به ارمغان می‌آورد.

در حالی که مایکروسافت منتظر اعلام نظر نهادهای نظارتی همچون کمیسیون تجارت فدرال است، چندی پیش سهامداران اکتیویژن بلیزارد این قرارداد را تایید کردند. با وجود این، هنوز موانعی بر سر راه وجود دارند که باید بر آن‌ها غلبه کنند، زیرا تاکنون عربستان سعودی تنها نهاد نظارتی رقابت بازار بوده که با وجود نگرانی‌ سناتورهای آمریکایی، مهر تایید را زده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun


اختصاصی lastech: مصاحبه با کارگردان A Plague Tale: Requiem + زیرنویس فارسی

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا