بازی

Unity پیشنهاد ادغام ۱۷ میلیارد دلاری AppLovin را رد کرد

Unity پیشنهاد ادغام ۱۷ میلیارد دلاری AppLovin را رد کرد

هیئت مدیره Unity به اتفاق آرا پیشنهاد شرکت نرم‌افزاری AppLovin برای ادغام به ارزش ۱۷.۵۴ میلیارد دلار را رد کرد.

روز گذشته شرکت اعلام کرد که این پیشنهاد «به نفع سهامداران یونیتی نیست» و اکنون با قرارداد اعلام شده پیشین برای ادغام با یک شرکت فناوری تلفن همراه دیگر به نام IronSource، پیش خواهند رفت.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟اپل، سونی، مایکروسافت؛ برنده کدام است؟
آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟

خبر پیشنهاد ادغام شرکت نرم‌افزاری AppLovin با Unity هفته گذشته منتشر شده بود که باعث می‌شد سازنده موتور بازی، ۴۹ درصد از قدرت رای‌دهی در شرکت ترکیبی جدید را در اختیار داشته باشد.

جان ریکیتیلو، مدیر عامل Unity در این باره گفت:

هیئت مدیره همچنان بر این باور است که معامله با IronSource قانع‌کننده است و فرصتی برای ایجاد ارزش بلندمدت از طریق ایجاد یک پلتفرم منحصربفرد از شروع تا پایان را فراهم می‌کند که به سازندگان اجازه می‌دهد تا بازی‌های زنده و محتوای سه‌بعدی را در لحظه توسعه دهند، منتشر کنند، اجرا کنند، کسب درآمد کنند و رشد دهند.

ما به توافق یونیتی با IronSource و مزایای قابل توجهی که برای سهامداران و سازندگان یونیتی ایجاد خواهد کرد، متعهد و مشتاق هستیم.

Unity

Unity یکی از محبوب‌ترین موتورهای بازی در جهان است که در بازی‌های پیشرو موبایل مانند Pokemon Go و Call of Duty: Mobile استفاده شده.

جان ریکیتیلو، اخیراً پس از اینکه در مصاحبه‌ای آن دسته از توسعه‌دهندگانی که کسب درآمد را در اولویت خود قرار نمی‌دهند، «احمق‌های لعنتی» خواند، عذرخواهی کرد و قول داد «بهتر عمل کند».

به دنبال اعلام خبر ادغام یونیتی با کمپانی IronSource به قیمت ۴ میلیارد دلار، حدود ۴ درصد از کارمندان این شرکت در سرتاسر جهان به دلیل چالش‌های بوجود آمده در فعالیت‌های تبلیغاتی اخراج شدند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New Stateتک گلوله، بوسه مرگ!
راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New State


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا