بازی

ازرا میلر از مشکلات پیچیده سلامت روان رنج می‌برد

ازرا میلر از مشکلات پیچیده سلامت روان رنج می‌برد

ازرا میلر (Ezra Miller)، ستاره فیلم فلش، در حال حاضر یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران هالیوودی محسوب می‌شود ولی به نظر می‌رسد که قصد دارد به مشکلات خود پایان دهد. 

میلر در بهار امسال دوبار در هاوایی توسط پلیس به جرم‌های آزار و اذیت و حمله درجه دوم دستگیر شده بود. همچنین چند خانم ازرا میلر را به خشونت خانگی و آزار و اذیت جنسی متهم کرده‌اند. هفته پیش نیز این بازیگر از سوی دادگاه برای دزدی احضار شد، که یک ماه دیگر سرانجام آن مشخص می‌شود. ارزا میلر بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرده و در آن اعلام کرده است که از «مشکلات پیچیده سلامت روان» رنج می‌برد و تحت درمان است:‌

مطلب پیشنهادی:لباس‌های جدید آثار دی‌سی چگونه از کمیک‌ها الهام گرفته‌اند؟لباس محبوب شما کدام یک بوده است؟
لباس‌های جدید آثار دی‌سی چگونه از کمیک‌ها الهام گرفته‌اند؟

من اخیرا یک بحران شدید را پشت سر گذاشته‌ام، اکنون می‌دانم که از مشکلات پیچیده سلامت روان رنج می‌برم و درمان مداوم را آغاز کرده‌ام. من می‌خواهم از تمام کسانی که از رفتارم نگران و ناراحت شده‌اند، عذرخواهی کنم. من متعهد به انجام کارهای لازم برای بازگشت به مرحله‌ای سالم، ایمن و سازنده در زندگی‌ام هستم.

ازرا میلر

منابع سیت ورایتی از این خبر می‌دهند که کمپانی وارنر دیسکاوری از این تصمیم ازرا میلر حمایت می‌کند. این شرکت قصد ندارد اکران فیلم The Flash را عقب ببرد و احتمالا تغییری در این زمینه رخ نخواهد داد. دیوید زاسلاو (David Zaslav)، مدیرعامل وارنر دیسکاوری، ینز اعلام کرده بود که فیلم فلش در سینماها اکران می‌شود و برای آن‌ هیجان زده است. 

در حال حاضر کمپانی قصد دارد فیلم فلش را در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر) اکران کند. 


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا