رمز ارز

هشدار: پیامک «سلام ریحان!» کلاهبرداری رمزارزی است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چند روزی است که یک پیامک عجیب، شوک بزرگی را به کاربران ایرانی رمزارز وارد کرده و دارایی بسیاری از آنها، از این طریق به سرقت رفته است. متن این پیامک به شرح زیر است:با مراجعه به لینک موجود و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ارائه‌شده از طریق پیامک، وارد حسابی خواهید شد که در آن، مبلغ تتر موجود در حساب، منوی انتقال پول، شارژ حساب، سوالات متداول و غیره، قابل‌مشاهده است و تا اینجای کار، همه چیز در ظاهر درست به نظر می‌رسد.
حال، اگر شخصی بخواهد بخشی از موجودی را برداشت کند، پس از وارد کردن مقدار درخواستی و آدرس کیف پول، فیلدی را برای وارد کردن KEY مربوط به رمزارز خود مشاهده خواهد کرد. در این‌جا اگر قربانی، PRIVATE KEY تترهای خود را در کیف پول مقصد وارد کند، مهاجم می‌تواند به تترهای وی دسترسی پیدا کرده و تمام آنها را به سرقت ببرد.
بنابراین، در وهله اول به نظر می‌رسد که شخصی در حال ویرایش اطلاعات کاربری خود در یک سایت رمزارز بوده که اشتباها با وارد کردن شماره شما، تمامی پول خود را به باد داده است! اما در اصل، در وبسایت مذکور هیچ بخشی برای انجام «به‌روزرسانی حساب» وجود ندارد و کل ماجرا یک نقشه از پیش تعیین‌شده برای وسوسه کردن کاربران و سرقت وجوه رمزارزی آنها است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع تولم نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا