رمز ارز

رشد دوج کوین حتی بدون ایلان ماسک!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد که دوج کوین حتی بدون حمایت ایلان ماسک هم در حال پیشروی است. معامله‌گران دوج کوین، مصمم‌اند تا یک حرکت بزرگ گاوی را شروع کنند و قیمت این ارز دیجیتال را بالاتر هم ببرند.
موج عظیم تورم در چند ماه گذشته و مسائل جنگ اوکراین، بازار کریپتو را تضعیف کرده، اما دوج کوین سوار بر این امواج، توانست برای چهارمین هفته پیاپی، کندل قیمتی خود را به رنگ سبز ببندد.
این ارز مانند بسیاری از ارزهای دیگر، همزمان با زمستان بازار کریپتو سقوط کرده بود، اما از ژوئن ۲۰۲۲ پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح خود توانست روند را معکوس کند. پس از اینکه DOGE به ۰٫۰۵ دلار سقوط کرد، با یک روند صعودی ثابت به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. روندی که با نزدیک شدن ادغام اتریوم تشدید هم شده و در تلاش است تا قبل از پایان سال، ارزش دوج کوین را دو برابر کند.
در اوایل این ماه، DOGE از لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر خارج شد، اما اکنون شاهد بهبود چشمگیری بوده و یک‌شبه تا هشت درصد افزایش یافته است.
بر اساس فعالیت کنونی، بازار دوج کوین می‌تواند به اوج ۰٫۱ دلار نیز برسد. انتظار می‌رود این ارز از منطقه ۰٫۰۸ دلار عبور کرده و روند صعودی خود را ادامه دهد. ممکن است در این روند، یک تصحیح کوتاه‌مدت تا حدود ۰٫۰۷ دلاری وجود داشته باشد، اما دوج کوین دوباره به حرکت افزایشی خود باز خواهد گشت.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بی‌تی‌سی‌نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا