رمز ارز

پروژه‌های خطرناک بایننس را بشناسید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه هوشمند بایننس که توسط صرافی بایننس ایجاد شده، بیش از ۵۰ پروژه روی زنجیره را شناسایی کرده است که خطرات قابل‌توجهی برای کاربران به همراه دارند. ترکیبی از اسپین‌آف‌های کریپتو، شبیه به دوج کوین و بایننس و دیگر پروژه‌هایی که به پانداها، سایبورگ‌ها و کوالاها اختصاص داده شده‌اند، در فهرست پروژه‌های غیرقابل‌اعتماد و پرخطر قرار گرفتند.pandas-cyborgs-dogs-koalas-dominate-bnb-chain-red-alarm-flag-list
ویژگی هشدار زنجیره بایننس که برای محافظت از سرمایه‌گذاران در برابر کلاهبرداری‌های احتمالی پیاده‌سازی شده است، پروژه‌ها را بر اساس دو معیار اصلی، خطرناک می‌داند. اولین معیار این است که پروژه بر اساس قراردادی متفاوت از آنچه صاحبان پروژه تبلیغ می‌کنند، عمل کند و دومی، احتمال اثرگذاری قراردادهای بلاکچین بر وجوه کاربران است.
گوندولین رجینا، مدیر سرمایه‌گذاری زنجیره بایننس، گفته که سیستم هشدار آن‌ها تنها در ماه جولای ۳۳۰۰ قرارداد را تجزیه‌وتحلیل کرده و افزود که این شرکت به توسعه اقدامات امنیتی بیشتر برای مشخص کردن شیوه‌های کلاهبرداری در اکوسیستم ادامه می‌دهد.
پروژه‌های جدیدی که هنوز آزمایش نشده‌اند و یا فاقد اصالت هستند، نیز توسط این سیستم بر اساس ویژگی‌هایی که در کلاهبرداری و عملیات فیشینگ استفاده می‌شوند، علامت‌گذاری می‌شوند.
درست به‌اندازه کاربران و سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها و پروژه‌های رمزارزی نیز در برابر حملات کلاهبرداری آسیب‌پذیر هستند. Velodrome Finance، یک بازار معاملات و نقدینگی، اخیرا ۳۵۰ هزار دلار از نقدینگی خود را که در یک حمله سایبری به سرقت رفته بود، بازیابی کرد. این شرکت در پی تحقیقات داخلی اعلام کرد که مهاجم این حمله، خود، یکی از اعضای تیم این پروژه بوده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا