رمز ارز

ورود حجم بالای استیبل‌کوین‌ها به بازار نشانه چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم CryptoRank، حجم نقدینگی بازار استیبل کوین‌ها از 150 میلیارد دلار فراتر رفت. علاوه بر این، طی هفته گذشته و پس از معاملات 5 آگوست، گردش مالی استیبل کوین‌ها 46.73 درصد افزایش یافته است.
تتر (USDT) بیشترین تسلط را در بین تمام محصولات این بخش داشته و 43.4 درصد از کل عرضه را در اختیار دارد. پس از آن، USDC با 35 درصد قرار دارد و سپس BUSD با 11.6 درصد رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. چنین حرکتی در بازار رمزارزها ممکن است برای خریداران و فروشندگان شگفت‌انگیز باشد.
از یک سو، رشد حجم استیبل کوین‌های در گردش، حکم سوخت را برای صعود بازار ارزهای دیجیتال دارد و از سوی دیگر، عرضه بیش از حد استیبل کوین‌ها می‌تواند موقعیت نامطمئن بازار را تشدید کرده و بر آن فشار وارد کند.
با در نظر گرفتن وضعیت فعلی بازار رمزارزها و با توجه به جهش اخیر در بازار، همراه با افزایش حجم معاملات استیبل کوین‌ها، می‌توان فرض کرد که تراکنش‌ها قطعاً بیشتر شده و خود بازار کاملاً فعال است. پایان هفته در 14 آگوست با قیمتی در حدود 24300 دلار بهترین قیمت در دو ماه اخیر برای بیت کوین بود. نوسانات بازار در آغاز هفته قیمت را دوباره به 25000 دلار رساند و بلافاصله عقب‌نشینی کرد.
در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در محدوده 24000 دلار معامله می‌شود که حدود 0.5 درصد افت نسبت به روز گذشته دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا