بازی

همکاری مارول و الکترونیک آرتز در بازی FIFA 23 اعلام شد

همکاری مارول و الکترونیک آرتز در بازی FIFA 23 اعلام شد

کمپانی مارول اینترتینمنت کارت‌های ویژه‌ای برای بازیکنان کلاسیک حالت Ultimate Team بازی فیفا ۲۳ (FIFA 23) طراحی خواهد کرد.

کارت‌های FUT Heroes که اولین بار در FIFA 22 معرفی شدند، بازیکنان کلاسیک تیم‌ها را شامل می‌شود که طرفداران از آن‌ها به عنوان قهرمان یاد می‌کنند. در فیفا ۲۳ نیز این کارت‌ها حضور خواهند داشت، اما با این تفاوت که طراحی و نسخه‌های مصور ویژه‌ای نیز دریافت می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22ریش و قیچی دست شماست!
راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22

طبق گفته EA، نسخه‌های پایه کارت‌های FUT Heroes از زمان انتشار بازی در ۳۰ سپتامبر در دسترس خواهند بود و این کارت‌های ویژه در زمان دیگری همراه با حالت جام جهانی، به آن اضافه می‌شوند.

در حالی که نسخه‌های پایه کارت هر قهرمان، لحظات به‌یادماندنی از دوران حرفه‌ای باشگاهی او را شامل می‌شود، نسخه‌های جام جهانی از لحظات مهم بازی‌های ملی و بین‌المللی آن‌ها تجلیل می‌کند. نسخه‌های جام جهانی همچنین دارای آمار بهتری خواهند بود.

فیفا ۲۳

همکاری مارول با الکترونیک آرتز همچنین شامل آیتم‌های دیگری از جمله تیفوها، لباس و توپ می‌شود و همچنین یک کتاب کمیک قهرمانان مارول آنلاین با حضور بازیکنان وجود خواهد داشت.

چهار قهرمانی که کارت ویژه آن‌ها در حال حاضر تایید شده عبارتند از یحیی توره (بازیکن سابق منچسترسیتی)، پارک جی سونگ (بازیکن سابق منچستر یونایتد)، کلودیو مارکیزیو (بازیکن سابق یوونتوس) و لندون داناون (بازیکن بازنشسته تیم ملی آمریکا). همچنین در آینده تعداد بیشتری اضافه خواهند شد.

هفته گذشته نیز الکترونیک آرتز توضیحات بیشتری درباره آلتیمیت تیم FIFA 23 ارائه کرده بود.

فیفا ۲۳ در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، استادیا و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:مقایسه فنی FIFA 22 و eFootball 2022؛ کدام بهتر است؟پاسخی که اکنون واضح است!
مقایسه فنی FIFA 22 و eFootball 2022؛ کدام بهتر است؟


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا