بازی

شایعه: بلک آدام به بازی MultiVersus اضافه می‌شود

شایعه: بلک آدام به بازی MultiVersus اضافه می‌شود

فصل اول بازی مولتی ورسس (MultiVersus) از امروز آغاز می‌شود و اکنون داشبورد جدید ایکس باکس دو تا از شخصیت‌های بعدی آن را لو داده است.

داشبورد ایکس باکس برای تبلیغ بازی MultiVersus چند تصویر هنری منتشر کرده که به سرعت بین خیلی‌ها دست به دست شده است. این دو شخصیت بلک آدام و Stripe هستند که استودیو سازنده پیش از این هیچ اشاره‌ای به آن‌ها نکرده بود. این آرت ورک شامل شخصیت گیزمو از Gremlins هم می‌شود که قبلا شایعاتی پیرامون افزوده شدنش وجود داشت. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

با توجه به فیلم لایو اکشن Black Adam با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson)، حضور این شخصیت در بازی مولتی ورسس چندان عجیب نیست. استرایپ نیز شخصیت منفی اولین فیلم Gremlins بود که با غذا خوردن پس از نیمه شب به گرملین تبدیل می‌شد. این احتمال وجود دارد که این شخصیت‌ها در ادامه فصل اول به بازی MultiVersus اضافه شوند. 

نکته مهم این است که محتوای فصل ۱ صرفاً به مبارزان تازه محدود نمی‌شود و استودیو مدهای جدیدی را نیز به مولتی ورسس اضافه می‌کند. شخصیت مورتی هم در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) به عنوان بخشی از فصل ۱ به فهرست شخصیت‌های بازی ملحق خواهد شد. استودیو Player First Games قصد دارد در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از فصل جدید منتشر کند. 

مولتی‌ورسس به عنوان یک بازی رایگان برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا