بازی

گاس فرینگ و سال گودمن به بازی MultiVersus اضافه شدند

گاس فرینگ و سال گودمن به بازی MultiVersus اضافه شدند

دو ماد جدید برای مولتی ورسس (MultiVersus) منتشر شده که شخصیت‌های سال گودمن (Saul Goodman) و گاس فرینگ (Gus Fring) را به بازی اضافه می‌کند.

خیلی از طرفداران بازی MultiVersus به شوخی می‌خواستند که والتر وایت از سریال برکینگ بد به بازی اضافه شود. این درخواست حتی مورد توجه چند نفر از توسعه دهندگان بازی در Player First Games نیز قرار گرفت. با این وجود سریال Breaking Bad به کمپانی برادران وارنر تعلق ندارد و این کار چندان منطقی نبود.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

اینجاست که مادسازان دست به کار شده و شخصیت والتر وایت را به صورت غیررسمی به بازی اضافه کردند. میم‌های طرفداران باعث شده که خیلی‌ها درخواست شخصیت‌های دیگری مثل گاس فرینگ و سال گودمن را هم داشته باشد. اکنون توسعه دهنده‌ای به اسم DrZebi، اسکین گاس فرینگ را روی شخصیت آریا استارک قرار داده است. 

یک سازنده دیگر به اسم IX_Productions تصمیم گرفته Shaggy را با وکیل مورد علاقه همه جایگزین کند. او حتی ساندویج‌های شگی را نیز به کتاب قانون عوض کرده تا شما واقعا حس بازی با سال گودمن را تجربه کنید. بدون شک اکنون طرفداران چشم انتظار اضافه شدن جسی به مولتی ورسس هستند. شما می‌توانید این مادها را از سایت GameBanana دانلود کنید.

مولتی‌ورسس یک بازی رایگان است که امروز فصل اول آن روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی شروع می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا