بازی

فروش جهانی Minions: The Rise of Gru از مرز ۷۹۰ میلیون دلار گذشت

فروش جهانی Minions: The Rise of Gru از مرز ۷۹۰ میلیون دلار گذشت

Minions: The Rise of Gru همچنان به فروش فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد و این بار خبر رسیده که فروش آن از مرز ۷۹۰ میلیون دلار در سراسر جهان گذشته است. در هفتمین هفته اکران در داخل کشور آمریکا نیز فروشی معادل ۴.۹ میلیون دلار داشت.

این فیلم در ۳۰۶۸ سالن سینمای آمریکای شمالی نمایش داده شد که به طور متوسط ​​در هر سینما ۱۵۹۷.۱۳ دلار درآمد داشت و تبدیل به اولین فیلم انیمیشنی در دوران کرونا شد که از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند. The Rise of Gru در روز جمعه ۱.۴ میلیون دلار، روز شنبه ۲.۰۶ میلیون دلار و روز یکشنبه نیز ۱.۴۴ میلیون دلار فروش کرد.

مطلب پیشنهادی:۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودندتاثیر شگرف انیمه‌های محبوب بر انیمیشن جدید پیکسار
۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودند

درآمد این آخر هفته برای Minions: The Rise of Gru مجموع درآمد داخلی این انیمیشن را به ۳۴۳.۷۱۰ میلیون دلار رساند و آن را از اولین فیلم مینیون‌ها در همین مقطع از اکران (۳۲۰.۰۸۴ میلیون دلار) جلوتر قرار داد. فروش بین‌المللی در این آخر هفته به ۴۴۶.۷ میلیون دلار رسید تا در مجموع درآمد جهانی قسمت جدید به ۷۹۰.۴ میلیون دلار افزایش یابد.

قسمت جدید مینیون‌ها همچنین سومین انیمیشن استودیو یونیورسال است که در مدت چهار هفته فروش داخلی آن به ۳۰۰ میلیون دلار رسید و در کنار Despicable Me 2 و The Secret Life of Pets قرار گرفت.

The Rise of Gru

Minions: The Rise of Gru دنباله انیمیشن Minions محصول سال ۲۰۱۵ و پنجمین عنوان از سری Despicable Me به حساب می‌اید.

در این انیمیشن شاهد داستان یک بچه ۱۱ ساله به نام گرو هستیم که آرزوی تبدیل شدن به یک ابرشرور را در سر دارد. صداپیشه این شخصیت «استیو کرل» بازیگر نقش «مایکل اسکات» در سریال The Office است. علاوه بر او، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، ژان-کلود ون دام و دنی ترخو سایر صداپیشه‌های انیمیشن را تشکیل می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنیدکوتاه اما تاثیرگذار
۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنید


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب ویجی لاگ پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا