بازی

بهترین برندهای لوازم جانبی آیفون را بشناسید

بهترین برندهای لوازم جانبی آیفون را بشناسید

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همان طور که اپل هر ساله از محصولات جدید و متفاوت خود رونمایی می‌کند، شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی موبایل نیز تلاش می‌کنند تا در این میدان رقابت جهانی از اپل جا نمانند و محصولاتی خلاقانه، لوکس و متناسب با نیاز کاربران اپل طراحی و تولید کنند. این شرکت‌ها محصولات خود را دقیقاً منطبق با طراحی گوشی‌ها و تبلت‌های Apple و سطح توقع طرفداران اپل به بازار عرضه می‌کنند و همواره تلاش می‌کنند که تولیداتشان از نظر زیبایی ظاهری و کارایی چیزی کم از تولیدات اپل نداشته ‌باشد.

از قاب محافظ و گلس گرفته تا کابل شارژر و هندزفری، همگی شامل لوازم جانبی هستند که این شرکت‌ها برای گوشی‌های اپل تولید می‌کنند. تعداد این شرکت‌ها و محصولات آنها کم نیست، ولی ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین برندهایی که لوازم جانبی آیفون تولید می‌کنند و در بازار ایران می‌توانید آنها را پیدا کنید، آشنا کنیم؛ پس فرصت را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

برند مک دو دو (Mcdodo)

اولین برندی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، مک دو دو است. وقتی صحبت از لوازم جانبی باکیفیت و خوش قیمت است، Mcdodo اولین برندی است که از آن نام‌ برده می‌شود. این شرکت چینی بیش از 10 سال است که به‌صورت تخصصی در زمینه تولید انواع لوازم جانبی و اکسسوری‌های گوشی و تبلت برندهای مشهور، از جمله اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و نوکیا فعالیت می‌کند.

محصولات مک دو دو دارای گواهینامه‌های معتبر ایمنی و سلامت FCC، RoHs و CE هستند و براساس تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند. برای خرید لوازم جانبی آیفون، برند مک دو دو یک انتخاب مطمئن است. می‌توانید انواع کابل شارژ، آداپتور، شارژرهای فست، پاور بانک، هندزفری، کابل رابط و گلس محافظ را از این برند تهیه کنید. کلیه محصولات مک دو دو دارای کارت گارانتی و تعویض کالا هستند.

برند جی کی کی (GKK)

جی کی کی یکی از کمپانی های معتبری است که تحت نظارت اپل و به‌صورت تخصصی در زمینه تولید قاب‌های محافظ 360 درجه گوشی‌های این شرکت فعالیت می‌کند. این قاب ها بیشترین سطح محافظت از بدنه، صفحه نمایشگر، کناره های صفحه ‌نمایش و حتی لنز دوربین گوشی را دارند و از جنس پلی‌کربنات PC فوق‌العاده مرغوب و سخت ساخته شده‌اند.

کاورهای 360 درجه‌ای آیفون‌ها از سه بخش تشکیل شده‌اند؛ بخش اصلی که کناره‌ها و پشت گوشی را پوشش می‌دهد و دو بخش دیگر که حالت انعطاف‌پذیر دارند و برای حفاظت از نمایشگر و پوشش لنز دوربین‌ها طراحی شده‌اند.

برند لیتو (Lito)

اگر صاحب یکی از گوشی های خانواده اپل باشید، بدون شک نام گلس های محافظ Lito را شنیده‌اید. لیتو یا لیتو اسکرین تولید کننده تخصصی انواع گلس و محافظ صفحه ‌نمایش گوشی‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و لنز دوربین گوشی‌های لوکس و گران ‌قیمت اپل است. در بین انواع محصولات لیتو، گلس موبایل حریم شخصی جزو محبوب ترین لوازم جانبی آیفون‌ها محسوب‌ می‌شود. گلس محافظ صفحه شفاف توری دار، محافظ اپل واچ، گلس شفاف شیشه‌ای و گلس مات از دیگر محصولات لیتو برای اپل هستند.

مقاومت در برابر خط و خش، مقاومت در برابر ضربه، برش‌های دقیق و ظریف، عدم جذب لکه و اثر انگشت و گواهینامه سلامت و ایمنی RoHS از ویژگی های مهم محصولات این برند هستند. محصولات لیتو با بهترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شوند و می‌توانید آنها را از نمایندگی های فروش Lito و با کارت گارانتی اصل خریداری کنید.

برند تو تو (Totu)

برند تو تو نیز بخشی از محصولات خود را به آیفون‌ها اختصاص داده است. قاب محافظ چرمی مگ سیف دار، قاب محافظ شفاف، سری سیلیکونی ایر پاد پرو، کاور محافظ ایر پاد، کابل شارژ سریع و انتقال داده تایپ سی آیفون‌ها، محافظ لنز دوربین، شارژر 65 واتی تایپ‌سی 1.8 متری و پایه نگهدارنده چند حالته ریموت‌دار گوشی‌های اپل از جمله محصولاتی است که برند تو تو برای کاربران آیفون‌ها طراحی و تولید کرده است. سادگی، کیفیت بالا و کاربردی بودن از ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات Totu است.

برند کی دوو (K-DOO)

طرفداران اپل برند کی دوو را به محافظ های خاص و جذابش می‌شناسند. کی دوو نیز مانند سایر برندهایی که معرفی کردیم، یک برند معتبر و درجه یک چینی است که برای گوشی های اپل قاب محافظ طراحی و تولید می‌کند. محافظ های کی دوو از جنس صدف دریایی، رزین، فیبر کربنی و پلیمری انحصاری به ‌نام T2PP ساخته شده‌اند که از انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

این محافظ‌ها بدنه بسیار نازک و سبکی دارند و هیچ تداخلی با عملکرد سنسورهای مجاورت و دوربین اصلی و سلفی گوشی ندارند. در مجموع کار کردن با قاب محافظ کی دوو لذت‌بخش بوده و در عین حال نسبت به ضربه، خط و خش، سقوط از ارتفاع و حرارت از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.

با ضروری ترین لوازم جانبی آیفون‌ها آشنا شوید

آیفون‌ها گوشی های کامل و حرفه‌ای هستند، اما وقتی صحبت از لوازم جانبی آنها می‌شود، مطمئناً لوازمی در اولویت قرار دارند که در طول روز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. پیش از اینکه با بهترین فروشگاه لوازم جانبی اپل آشنا شویم، بد نیست مروری بر لوازم جانبی ضروری آیفون‌ها داشته ‌باشیم:

گلس محافظ صفحه ‌نمایش

هرچند صفحه ‌نمایش آیفون‌ها با تکنولوژی گوریلا گلس محافظت می‌شود، ولی همچنان برای حفاظت از نمایشگر این گوشی‌ها به گلس محافظ نیاز است.

قاب محافظ و کاور

لوازم جانبی بعدی، قاب محافظ و کاور است. قاب محافظ از آسیب‌های فیزیکی ناشی از ضربه، افتادن از ارتفاع یا برخورد با اشیا جلوگیری می‌کند.

شارژر و کابل شارژ

با توجه به اینکه آیفون‌ها به تکنولوژی فست شارژ مجهز هستند، داشتن کابل شارژ، آداپتور یا یک پاوربانک که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کند، ضروری است.

محافظ لنز دوربین

اگر از قیمت روز گوشی‌های آیفون اطلاع داشته ‌باشید، مطمئناً تایید خواهید کرد که محافظ لنز دوربین نیز جزو لوازم جانبی ضروری یک گوشی اپل محسوب ‌می‌شود.

لوازم جانبی ایرپاد

کاور محافظ و سری سیلیکونی ایرپاد نیز جزو لوازمی هستند که برای محافظت از ایرپاد باید آن‌ها را تهیه کنید.

خرید جدیدترین لوازم جانبی اپل آیفون از جانبی 360

اگر به دنبال خرید بهترین و جدیدترین لوازم جانبی گوشی‌های آیفون Apple از برندهای مک دو دو، جی کی کی، لیتو یا کی دوو هستید، پیشنهاد ما فروشگاه آنلاین جانبی 360 است. جانبی 360 نماینده رسمی فروش محصولات برندهای معتبر تولید کننده لوازم جانبی موبایل است و در زمینه پخش عمده و فروش تکی انواع لوازم جانبی اورجینال گوش‌های اپل فعالیت می‌کند.

در فروشگاه آنلاین جانبی 360 می‌توانید جدیدترین و بهترین لوازم جانبی آیفون‌ها را با قیمت‌های رقابتی خریداری و سفارش خود را با ضمانت اصالت کالا و کارت گارانتی دریافت کنید؛ برای شروع فقط کافی است به نشانی janebi360.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا