بازی

هفت‌تیرکشی با یک سنجاب در بازی Squirrel with a Gun

هفت‌تیرکشی با یک سنجاب در بازی Squirrel with a Gun

Squirrel with a Gun یک بازی جدید و خلاقانه است که برای پلتفرم پی سی عرضه خواهد شد و درباره یک سنجاب هفت‌تیرکش است.

بله، درست خواندید، سنجاب و هفت‌تیر. البته توجه داشته باشید از یک اسلحه کوچک به اندازه سنجاب حرف نمی‌زنیم، بلکه از یک هفت‌تیر در مقیاس واقعی صحبت می‌کنیم که این حیوان بانمک از آن برای سرقت از مردم، حل معماها و ظاهراً مبارزه با مردان سیاه‌پوش مرموز استفاده می‌کند.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

چیزی که ممکن است در ابتدا به عنوان یک شوخی مضحک در ذهن سازنده شروع شده باشد، اکنون رنگ واقعیت به خود گرفته و دنیل دی‌انترمونت، سازنده مستقل، حتی یک صفحه استیم نیز برای این بازی ایجاد کرده است.

تمرکز این بازی بر تیراندازی‌های احمقانه، نبردهای اکشن و حل معما در حومه یک شهر خواهد بود. به عنوان یک سنجاب می‌توانید پرش‌های بلند داشته باشید، اما استفاده از یک اسلحه گرم موجب پس زدن و به حرکت درآمدن بدن نحیف حیوان می‌شود که به دنبال آن، حرکات آکروباتیک جالبی شکل می‌گیرد.

Squirrel with a Gun

شما می‌توانید از این مهارت‌ها برای سرقت از مردم محله استفاده کنید یا اگر ترجیح می‌دهید، به آن‌ها در امور مختلف کمک کنید و پاداش بگیرید. این تقریباً تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر از بازی منتشر شده و باید منتظر به‌روزرسانی‌های آتی بمانید.

می‌توانید صفحه استیم Squirrel with a Gun را از اینجا مشاهده کنید و همچنین سری به اکانت توییتر Daniel DeEntremont بزنید که کلیپ‌های کوتاهی از بازی را به اشتراک گذاشته است. در حال حاضر تاریخ انتشار بازی مشخص نیست و در استیم نوشته شده «!Good question».

مطلب پیشنهادی:چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟روی توزیع‌های لینوکسی هم می‌توان بازی کرد
چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب ویجی لاگ پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا