بازی

فردی که بازی PT را از دسترس خارج کرد، درباره شرایط آن زمان صحبت می‌کند

فردی که بازی PT را از دسترس خارج کرد، درباره شرایط آن زمان صحبت می‌کند

چند روز پیش سالگرد هشت سالگی PT بود و اکنون فردی که بازی را روی پلی استیشن استور قرار داده و در نهایت آن را حذف کرد، به صحبت در این زمینه پرداخته است. 

پرل ال (Pearl L)، مدیر ارشد وقت کونامی برای بازی‌های فرست پارتی، در توییتر به توضیح شرایط کمپانی در آن زمان پرداخته است. نکته جالب این است که PT آن زمان با اسم یک ناشر تقلبی در پلی استیشن استور بارگذاری شده بود و پرل ال به صورت مستقیم در انجام این کار نقش داشت. شما می‌توانید صحبت‌های او را در ادامه بخوانید:

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

واقعیت جالب: از آنجایی که در آن زمان در کونامی مدیر ارشد بازی‌های فرست پارتی بودم، به لانچ این محصول در فروشگاه سونی با اسم یک ناشر جعلی و همه چیز کمک کردم. همچنین این من بودم که مجبور شدم با سونی تماس بگیرم و از آن‌ها بخواهم که بازی را حذف کنند و جلوی دانلود مجدد را بگیرند. این مکالمه خیلی جالب بود.

ما قبلاً برای راه اندازی بازی مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته بودیم و استثناءهای عملیاتی زیادی داشتیم. سپس درخواست مسدود کردن دانلود مجدد را دادیم. دیدن هایپ طرفداران درباره بازی و نتیجه کار ما خیلی هیجان انگیز بود! اما در انتها حس چندان خوبی نداشت.

بازی PT

با وجود اینکه هشت سال از عرضه PT گذشته اما این تیزر از بازی Silent Hills هنوز طرفداران زیادی دارد. به نظر می‌رسد که استودیو Bloober، توسعه دهنده Blair Witch و The Medium، با کونامی برای ساخت بازی جدید سایلنت هیل به توافق رسیده است. باید اشاره کنیم که شایعات به ساخت یک یا دو پروژه دیگر از این فرانچایز نیز اشاره دارند. 

مطلب پیشنهادی:۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوندفراتر از همه استانداردها
۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوند


 امانگ آس با قوانین کانتر استرایک

تماشا در کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا