بازی

فیلم‌برداری فصل چهارم سریال The Boys به زودی آغاز می‌شود

فیلم‌برداری فصل چهارم سریال The Boys به زودی آغاز می‌شود

پس از اتمام فصل سوم سریال The Boys طرفداران بی‌صبرانه منتظر اطلاعات جدیدی از فصل چهارم هستند که از مدت‌ها پیش تمدید شده بود.

اکنون به نظر می‌رسد تیم سازنده به دنبال شروع پروسه فیلم‌برداری هستند چرا که اریک کریپک، شورانر سریال به تازگی عکسی از خود در راه شهر تورنتو به اشتراک گذاشته که سه فصل پیشین در آن فیلم‌برداری شده بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوندشخصیت‌هایی وحشتناک اما در جبهه خیر
۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوند

اکانت رسمی توییتر سریال The Boys نیز در ادامه توییت دیگری از بازیگران ارسال کرد با این عنوان که «فقط چند نفر را می‌بینید که سوار هواپیما شدند، چیز دیگری برای دیدن وجود ندارد».

در ضمیمه این توییت، علاوه بر تصویر ارسال شده اریک کریپک، شاهد تصاویری از آنتونی استار، چیس کرافورد، کارن فوکوهارا و جک کواید هستیم که همگی سوار بر هواپیما هستند. به همین‌خاطر احتمال داده شده که فیلم‌برداری فصل چهارم سریال محبوب و تحسین شده در شرف آغاز شدن است.

کارل اربن، بازیگر نقش بیلی بوچر، اواسط تیر ماه در مصاحبه‌ای گفته بود که فیلم‌برداری به زودی آغاز می‌شود.

بله من فکر می‌کنم که در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد)، فیلمبرداری فصل چهارم را آغاز کنیم. بنابراین دوباره با «بیلی بوچر» برمی‌گردم. بازی کردن با این گروه بسیار سرگرم‌کننده است. ما سخت کار می‌کنیم، سخت بازی می‌کنیم و نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم سرنوشت این شخصیت‌ها پس از فصل سوم چگونه خواهد بود.

در فصل سوم سریال The Boys علاوه بر کارل اربن، شاهد حضور بازیگرانی مانند جک کواید، آنتونی استار، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، ارین موریارتی و جسی آشر بودیم. در این فصل بازیگران جدیدی معرفی شدند که شامل جنسن اکلس، لوری هولدن، مایلز گاستون ویلانووا، نیک وکسلر و شان پاتریک فلانری می‌شوند.

همچنین اعلام شده که والوری کری و سوزان هیوارد به عنوان دو ابرقهرمان به نام‌های Firecracker و Sister Sage به جمع بازیگران فصل چهارم می‌پیوندند. کامرون کروتی که نقش پسر هوملندر را بازی می‌کرد نیز تبدیل به یکی از بازیگران اصلی شده است.

ساخت اسپین‌آف The Boys دو سال پیش تایید شده بود و آمازون ماه گذشته رسما اعلام کرد که Gen V نام دارد. این سریال روی کالج ابرانسان‌ها تمرکز می‌کند که توسط کمپانی Vought International اداره می‌شود. فضا و لحن اسپین‌آف نزدیک به سریال اصلی پسران خواهد بود و باید انتظار خشونت زیادی را داشته باشید. 

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب ویجی لاگ پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا