بازی

بازی جدیدی از Avatar: The Last Airbender برای موبایل در دست ساخت است

بازی جدیدی از Avatar: The Last Airbender برای موبایل در دست ساخت است

یک بازی جهان باز نقش آفرینی بر اساس انیمیشن Avatar: The Last Airbender با نامAvatar: Generations به‌طور انحصاری برای موبایل در دست ساخت است و احتمالا در این ماه در دسترس برخی طرفداران قرار خواهد گرفت.

Square Enix London Mobile و Navigator در حال توسعه این بازی رایگان هستند که داستان برخی شخصیت‌های این سری از جمله Aang و Katara را در سفر به سراسر جهان دنبال می‌کند. همچنین ظاهرا این بازی جهان باز موبایل، سه فصل اصلی انیمیشن تلویزیونی Nickelodeon را بازسازی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۷ انیمه اکشن که هواداران این ژانر را راضی می‌کندقلب‌هایتان را فدا کنید
۷ انیمه اکشن که هواداران این ژانر را راضی می‌کند

Avatar: Generations در طول ماجراجویی‌های مختلف خود نبردهای گروهی را شامل می‌شوند و همچنین با وجود به‌کارگیری از قهرمانان جدید، نوید سیستم شخصی‌سازی پیشرفته‌ای را می‌دهد. علاوه بر این، به توسعه بسته‌های الحاقی برای بازی نیز اشاره شده که داستان آواتارهای قبلی و آینده از جمله Korra را شرح می‌دهد.

بازی جهان باز

سافت لانچ نسخه iOS و اندروید بازی در این ماه و برای بازیکنان کانادا، دانمارک، آفریقای جنوبی و سوئد برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود تا در ماه‌های آینده نیز در دسترس سایر مناطق جهان قرار بگیرد. رئیس بخش موبایل اسکوئر انیکس مونترال، گفته بود که از تجربه بازی توسط طرفداران در اواخر سال جاری هیجان زده است، اما مشخص نیست که او به سافت لانچ آن اشارخ کرده یا نسخه نهایی Avatar: Generations قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

در حالی که به‌طور دقیق مشخص نشده که این بازی چه زمانی منتشر می‌شود، اما اگر سافت لانچ آن از اواخر این ماه در دسترس قرار بگیرد، احتمالا زمان زیادی طول نخواهد کشید که نسخه نهایی آن نیز عرضه شود. وب‌سایت رسمی آن نیز راه‌اندازی شده که البته اطلاعات بسیار محدودی در آن وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت کانکی کن – غول زخمی توکیوزیر آسمان خونی شهر!
تحلیل شخصیت کانکی کن – غول زخمی توکیو


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب ویجی لاگ پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا