بازی

تریلر جدیدی از ریمیک بازی Gothic منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از ریمیک بازی Gothic منتشر شد [تماشا کنید]

گوتیک (Gothic) یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک بوده که ریمیک آن در دست ساخت قرار دارد و اکنون کمپانی THQ Nordic تریلری جدید از آن منتشر کرده است. 

این تریلر به خوبی نشان می‌دهد که این ریمیک نسبت به بازی اصلی از لحاظ گرافیکی به چه اندازه پیشرفت کرده است. متاسفانه گیم‌پلی بازی به طرفداران نشان داده نمی‌شود و باید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه صبر کنیم. تریلر زیر تنها شامل یک سری محیط، تعامل با شخصیت‌های فرعی و حمله عنکبوتی بسیار بزرگ به یک معدنچی می‌شود.

توسعه این ریمیک برعهده استودیو تازه تاسیس Alkimia Interactive قرار دارد و THQ Nordic ناشر آن است. این کمپانی چند سال پیش با انتشار یک تیزر قابل بازی سعی داشت میزان علاقه طرفداران به این سری را بسنجد و به نظر می‌رسد که استقبال خوبی از آن صورت گرفته است. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

فرانچایز گوتیک در سال ۲۰۰۱ کار خودش را آغاز کرد و آخرین نسخه اصلی از آن با نام Gothic 3 در سال ۲۰۰۶ به بازار منتشر شد. دو اسپین‌اف از این سری نیز توسط استودیو Spellbound ساخته شده که Arcania: Gothic 4 (سال ۲۰۱۰) و Arcania: Fall of Setarrif (سال ۲۰۱۱) نام دارند. 

بازی Gothic هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و تنها برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.


 امانگ آس با قوانین کانتر استرایک

تماشا در کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا