بازی

حجم بازی Saints Row مشخص شد

حجم بازی Saints Row مشخص شد

عنوان جدید Saints Row به زودی از راه می‌رسد و اکنون حجم موردنیاز برای نصب و اجرای بازی در کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵ مشخص شده است.

با توجه به اطلاعات اکانت توییتری PlayStation Game Size که حجم بازی‌ها در بک‌اِند PSN را نظارت می‌کند، نسخه پلی استیشن ۴ حجمی معادل ۶۰.۳ گیگابایت و نسخه پلی استیشن ۵ نیز حجمی معادل ۵۳.۵ گیگابایت خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!

البته اطلاعاتی در مورد میزان حجم بازی Saints Row برای رایانه‌های شخصی یا ایکس‌ باکس منتشر نشده است، اما احتمالا در همین حدود خواهد بود. برخی از طرفداران ممکن است به زودی مجبور شوند یک یا دو بازی را حذف کنند، زیرا پریلود از ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت.

مانند نسخه‌های قبلی این سری، عنوان جدید دارای بخش کوآپ دو نفره است که به شما و دوست‌تان اجازه می‌دهد تا به همراه یکدیگر به هرج و مرج در شهر بپردازید. کمپین داستانی بازی از ابتدا تا انتها به صورت Co-op قابل بازی کردن است و بازیکن دوم می‌تواند در هر زمانی وارد یا خارج شود و شخصیت Boss شخصی‌سازی شده را با خود بیاورد.

Saints Row

در این عنوان شما به گروهی خلافکار به اسم Saints پیوسته‌اید که قصد دارد در شهر سانتو ایلسو (Santo Ileso) پیشرفت کند. در این شهر گروه‌های دیگری با استایل و شخصیت‌ منحصر به‌فرد خود نیز وجود دارند و استودیو نام‌های لاس پنتروس، The Idols و Marshall Defense Technologies را برای آن‌ها انتخاب کرده است.

شرکت ناشر این اثر یعنی Deep Silver توضیح داده که عنوان جدید، بزرگ‌ترین و بهترین تجربه در این سری بازی‌هاست که تاکنون ساخته شده و در دنیای پراکنده و بزرگ Santo Ileso قابلیت‌ها و امکانات بسیار زیادی برای بازیکنان فراهم شده است.

ریبوت بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا