رمز ارز

دوج کوین پایش را از مرداب رکود بیرون کشید!

زمان مطالعه: دقیقه

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین، بزرگ‌ترین میم کوین جهان، در 14 آگوست 2022 به شدت صعودی است. این بدان دلیل است که توکن دوج کوین تقریباً 4.5 درصد در 24 ساعت گذشته جهش کرده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که قیمت این میم کوین باز هم افزایش یابد. البته این در صورتی است که خریداران در روزهای آینده کنترل قیمت را حفظ کنند.
توجه داشته باشید که نزدیک‌ترین مقاومت در منطقه قیمتی حدود 0.07 دلار است. اکنون خریداران در تلاش هستند تا آن را به یک سطح حمایتی تبدیل کنند. اگرچه توکن دوج کوین همچنان بالای منطقه قیمت 0.07 دلار باقی مانده، اما جایگاه دهم را در بازار از دست داده و در حال حاضر در رتبه یازدهم قرار دارد.
داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که حجم معاملات دوج کوین در 24 ساعت گذشته 33.56 درصد افزایش یافته است و به دنبال آن ارزش بازار آن نیز با 3.59 درصد افزایش مواجه شده است. علاوه بر این، دامیننس بازار این کوین به 0.86٪ افزایش یافت.
کندل روزانه دوج کوین با قیمت 0.07292 دلار باز شد و به بالاترین حد روزانه 0.07760 دلار رسید. علاوه بر این، پایین‌ترین نرخ روزانه این کوین روی قیمت 0.07262 دلار است. تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین در 14 آگوست 2022، شانس رشد بیشتر را برای این رمزارز متصور است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین رایز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا