بازی

ریمیک بازی Alone in the Dark داستانی کاملا جدید خواهد داشت

ریمیک بازی Alone in the Dark داستانی کاملا جدید خواهد داشت

بازی جدید Alone in the Dark که شب گذشته رسما در رویداد دیجیتال THQ Nordic معرفی شد، یک «بازنگری» از سه‌گانه ترسناک دهه ۱۹۹۰ خواهد بود که در آن شاهد بازگشت برخی از شخصیت‌ها و محیط‌های سابق سری در «داستانی کاملا جدید» خواهیم بود.

تنها در تاریکی که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد، یک بازی پیشگام در ژانر ترس و بقا بود که به طور گسترده به عنوان یکی از اولین و تاثیرگذارترین نمونه‌های این سبک شناخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرماتجربه سرمای استخوان سوز در زیر پتوی گرم
پنج فیلم ترسناک زمستانی – وحشتی برای فصل سرما

اما این سری رفته رفته پسرفت کرد، به طوری که آخرین نسخه آن، Alone in the Dark: Illumination، در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و در متاکریتیک امتیاز بسیار بد ۱۹ از ۱۰۰ را کسب کرد. THQ Nordic در سال ۲۰۱۸ جسد متلاشی شده این سری بازی‌ها را از آتاری خریداری کرد، اما تا امروز خبری از نسخه جدید به گوش نمی‌رسید.

ریبوت Alone in the Dark که توسط استودیو Pieces Interactive ساخته شده، داستانی کاملاً جدید در مورد ماجرای ادوارد کارنبی به عنوان یک کاراگاه خصوصی و امیلی هارتوود را روایت می‌کند که هردو به دنبال عموی گم شده هارتوود در Derceto Manor می‌گردند.

با این حال، آن‌ها خیلی بیشتر از آنچه دنبالش بودند پیدا می‌کنند. چیزهایی از جمله ساکنین عجیب و غریب، هیولاهای خطرناک، پورتال‌هایی به دنیای کابوس‌وار و شرارت در جنوب آمریکا در دهه ۱۹۲۰ که قرار است با حال و هوای لاوکرفتی خود، حسابی ترس را به مخاطبین القاء کند.

Alone in the Dark

شما می‌توانید در نقش امیلی یا ادوارد بازی کنید که هر کدام کات‌سین‌ها و مراحل کاملا متفاوت به خود را خواهند داشت. مبارزه و حل معما، ستون اصلی گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند که در سراسر این داستان روانشناختی عمیق نمایان می‌شوند.

بازی جدید Alone in the Dark توسط میکائیل هدبرگ نوشته می‌شود که قبلاً با استودیوی Frictional به‌عنوان نویسنده بازی‌هایی از جمله Penumbra: Black Plague، Amnesia: The Dark Descent و SOMA همکاری داشته است.

تاریخ عرضه بازی در حال حاضر اعلام نشده است، اما در گیمزکام ۲۰۲۲ که از ۲۴ تا ۲۸ آگوست برپا می‌شود، قابل تجربه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیاییسرزمین اجنه و قاتلان سادیسمی
راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیایی


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا