بازی

بازی God of War منبع الهام فیلم Prey بود

بازی God of War منبع الهام فیلم Prey بود

چند وقتی از پخش فیلم Prey، پیش‌درآمد فرانچایز Predator، گذشته و اکنون سازنده آن به صحبت درباره منبع الهام خود پرداخته است. 

دن تراختنبرگ (Dan Trachtenberg)، کارگردان Prey، اوایل سال ۲۰۲۲ در توییتر اعلام کرد که بازی خدای جنگ منبع الهام او برای فیلم بود. از آنجایی که در آن زمان فاصله زیادی با اکران فیلم داشتیم، این موضوع چندان محسوس و قابل درک نبود. اکنون او در جدیدترین مصاحبه خود درباره میزان تاثیر بازی God of War روی فیلم صحبت کرده است:

این‌ ایده‌ها به خاطر تجربه بازی به ما الهام شدند. به طور مثال سپر Predator و حتی تبر تاماهاوک شخصیت اصلی که می‌تواند آن را پرتاب کند و سپس به سمتش باز می‌گردد از جمله مواردی هستند که از گاد آو وار برای ساخت آن‌ها الهام گرفته‌ایم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

فیلم Prey

شکار پنجمین فیلم اصلی از سری Predator است و در قرن نوزدهم روایت می‌شود، جایی که یک زن کومانچی جوان به نام نارو با بازی امبر میدتاندر در مقابل دشمن بیگانه پیشرفته خود قرار می‌گیرد که تلاش می‌کند هم زنده بماند و هم از کسانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهد محافظت کند. اگر به تماشا این فیلم علاقه‌مند هستید، نقد آن را هم می‌توانید بخوانید.

سپر نگهبان (Guardian Shield) و تبر لویاتان دو تا از ابزار اصلی کریتوس در آخرین نسخه از خدای جنگ هستند. بازی خدای جنگ: رگناروک داستان اساطیر اسکاندیناوی را برای کریتوس و پسرش به پایان خواهند رساند. God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲  (۱۸ آبان) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:۱۵ بازیگر که می‌توانند نقش کریتوس را بازی کنندکاندیداهای خدای جنگ
۱۵ بازیگر که می‌توانند نقش کریتوس را بازی کنند


سلاح‌های سیزن هفت کالاف دیوتی موبایل + بازی‌های ماجراجویی موبایل

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا