بازی

تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy مشخص شد

در حالی که بسیاری از طرفداران در سال ۲۰۲۲ منتظر انتشار بازی Hogwarts Legacy بودند، اکنون حساب رسمی بازی در توییتر اعلام کرده که این عنوان در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) منتشر می‌شود.

در توییت جدید حساب رسمی بازی Hogwarts Legacy نوشته شده:

Hogwarts Legacy در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ به‌زودی مشخص می‌شود. تیم ما برای بازی کردن شما بسیار هیجان‌زده است، اما برای ارائه بهترین تجربه ممکن، به زمان بیشتری نیاز داریم.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

بازی Hogwarts Legacy

بازی جدید دنیای جادوگری (Wizarding World) سال ۲۰۲۰ در رویداد معرفی پلی استیشن ۵ معرفی شده بود و ابتدا گفته می‌شد که سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. با این حال بازی ابتدا تا ۲۰۲۲ و سپس تا زمان نامشخصی تاخیر خورد و اکنون زمان دقیق انتشار آن مشخص شده است.

در حالی که تاخیرهای مداوم می‌تواند برخی طرفداران را ناامید کند، اما ویدیوهایی که از این عنوان تاکنون منتشر شده، بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسیدند. همانطور که در این ویدیوها نیز به خوبی نشان داده شده بود، در بازی Hogwarts Legacy بازیکنان می‌توانند شخصیت جادوگر جدید خود را خلق و وارد مدرسه و دنیای هاگوارتز کنند.

داستان آن نیز در اواخر دهه ۱۸۰۰ رخ می‌دهد و بازیکنان نقش یک دانش‌آموز سال پنجم را تجربه می‌کنند که می‌تواند جادوهایی باستانی را بیاموزد.

توسعه‌دهنده آن Avalanche Software است که سال ۲۰۱۷ توسط برادران وارنر خریداری شد. پیش‌تر در مطلب «هر آنچه که درباره‌ بازی Hogwarts Legacy می‌دانیم» بیشتر درباره این عنوان توضیح داده بودیم.

مطلب پیشنهادی:جادوی جان کنستانتین با هری پاتر چه تفاوتی دارد؟جادوها الزماً به هم شبیه نیستند
جادوی جان کنستانتین با هری پاتر چه تفاوتی دارد؟


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا