بازی

اولین تصویر از نقشه بازی Gotham Knights منتشر شد

اولین تصویر از نقشه بازی Gotham Knights منتشر شد

گاتهام نایتز (Gotham Knights) برای خیلی‌ها مورد انتظارترین بازی ابرقهرمانی امسال مسحوب می‌شود که اکنون تصویری از نقشه آن منتشر شده است. 

نقشه بازی Gotham Knights به این ۵ قسمت تقسیم شده است: گاتهام شمالی، مرکز شهر، گاتهام تاریخی، پایین شهر، نیو گاتهام.

مطلب پیشنهادی:معرفی کتوومن – سارقی که دل بتمن را ربودگاهی یک ویلن، گاهی یک متحد و گاهی هم یک معشوقه
معرفی کتوومن – سارقی که دل بتمن را ربود

گفتنی است که پنج خانواده مهاجر اروپایی در شکل گیری شهر تاثیر داشته‌اند و معماری و استایل هر منطقه از گاتهام به یکی از این ۵ خانواده ارتباط دارد. جزئیات بیشتری در این نقشه دیده نمی‌شود تا ما را بیشتر با گیم‌پلی بازی آشنا کند.

چند روز پیش نیز تریلری از بازی گاتهام نایتز منتشر شده بود که روی شخصیت رد هود (Red Hood) تمرکز داشت. رد هود در کنار بت‌گرل، رابین و نایت‌وینگ چهار شخصیت اصلی این بازی هستند. بتمن در بازی گاتهام نایتز مرده و این چهار شخصیت برای امن نگه داشتن گاتهام و همچنین مقابله با Court of Owls باهم متحد می‌شوند.

Gotham Knights یک بازی جهان باز بزرگ است که روی چهار عضو جوان‌تر خانواده بتمن تمرکز می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این بازی بخش کو-آپ آن است که یعنی می‌توانید در کنار دوستان خود از تجربه این بازی ابرقهرمانی لذت ببرید. Red Hood پیش از شروع بازی کشته شده بود و دوباره زنده شده است از این رو شاید بتمن نیز از مرگ باز گردد. 

Gotham Knights در تاریخ در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ (۳ آبان ۱۴۰۱) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. باید به این نکته اشاره کنیم که این عنوان برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ چیزی که می‌خواهیم در سریال جدید انیمیشنی بتمن ببینیمBatman: Caped Crusader به موفقیت Batman: The Animated Series می‌رسد؟
۱۰ چیزی که می‌خواهیم در سریال جدید انیمیشنی بتمن ببینیم


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا