بازی

بازی Beyond Good and Evil 2 به چند سال زمان بیشتر نیاز دارد

بازی Beyond Good and Evil 2 به چند سال زمان بیشتر نیاز دارد

بازی Beyond Good and Evil 2 چند سال بسیار سخت را پشت سر قرار داده و به نظر می‌رسد برای عرضه به زمان بیشتری نیاز دارد. میشل انسل (Michel Ancel)، کارگردان بازی، با حاشیه‌های زیادی استودیو را ترک و از صنعت ویدئو گیم خداحافظی کرد.

با وجود اینکه او ادعا کرده بود بازی در شرایط خوبی قرار دارد، گزارشات مختلف به اوضاع بسیار بد Beyond Good and Evil 2 اشاره می‌کردند. حتی اعضای استودیو در مقطعی انتظار داشتند که یوبیسافت پروژه را به صورت کامل کنسل کند.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

با این وجود ماه پیش چند منبع از آغاز تست‌گیری استودیو برای Beyond Good and Evil 2 خبر داد. یوبیسافت در سال ۲۰۱۸ از گیم‌پلی این بازی رونمایی کرده بود اما تصاویر و ویدئوهای جدید نشان می‌دهد که این پروژه در میانه راه به صورت کامل ریبوت شده است. از این رو این بازی هنوز آماده عرضه نیست و به چند سال زمان بیشتر نیاز دارد.

یکی از مشکلات اصلی استودیو نداشتن یک رهبر خوب است تا تیم را هدایت کند. یک منبع دیگر که در تست بازی شرکت کرده به این نکته اشاره کرد که هدف بازی اصلا مشخص نیست و او کاملا گیج شده بود. اخیرا سارا آرلانو (Sarah Arellano) اعلام کرده که به عنوان نویسند ارشد به استودیو پیوسته که یعنی بازی پیش از این نویسنده نداشت.

بازی Beyond Good and Evil 2

نسخه اول Beyond Good and Evil در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد ولی دنباله آن حدودا برای دو دهه در برزخ توسعه قرار داشته است. گزارشاتی وجود دارند که میشل انسل را مقصر اوضاع بد این پروژه می‌دانند. سوء مدیریت او فشار زیادی به اعضای تیم وارد کرده بود که باعث ایجاد یک محیط کاری سمی شده بود. 

در انتها نیز باید به این نیز اشاره کنیم که نتفلیکس در حال حاضر روی فیلم لایو اکشنی از این سری کار می‌کند. کارگردانی این پروژه بر عهده راب لترمن، سازنده Detective Pikachu و Goosebumps، قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا