بازی

بازیگر Indiana Jones 5 نوید یک دنباله هیجان‌انگیز را می‌دهد

بازیگر Indiana Jones 5 نوید یک دنباله هیجان‌انگیز را می‌دهد

فیلم ایندیانا جونز ۵ (Indiana Jones 5) مدتی است که در دست ساخت قرار دارد اما تاکنون اطلاعات و جزییات خاصی از آن منتشر نشده است.

بوید هالبروک، یکی از بازیگران این فیلم اخیرا به تحسین از جیمز منگولد، کارگردان پنجمین قسمت از سری ایندیانا جونز و همچنین فیلم لوگان و ولورین پرداخته و به طرفداران اطمینان داده که تجربه هیجان‌انگیزی خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

این پروژه تقریبا ۱۰ سال است که در دست توسعه قرار دارد و علاوه بر هریسون فورد، بازیگرانی مانند فیبی والر بریج، مدس میکلسن، آنتونیو باندراس و شونت رنه ویلسون در آن حضور خواهند داشت. هالبروک در ادامه صحبت‌هایش گفت:

فقط به فیلم Ford v Ferrari منگولد نگاه کنید، فیلم Indiana Jones 5 نیز قرار است پر حرارت، هیجان‌انگیز و دلنشین باشد. همه فیلم‌های او این رگه‌های احساسی را در خود دارند اما مقیاس آن در ایندیانا جونز بسیار بیشتر خواهد بود.

هریسون فورد در مصاحبه خود در سال ۲۰۲۰ درباره حال و هوای پنجمین قسمت از ایندیانا جونز گفته بود: «من واقعا نمی‌خواهم آنچه که طرفداران انتظار دارند در فیلم ببینند، بلکه می‌خواهم چیزی که تاکنون ندیده‌اند و پیش‌بینی نکرده‌اند به آن‌ها نشان دهم.

ما می‌خواهیم این عنوان جدید بهترین باشد. اگرچه مشکلاتی در زمان‌بندی داریم و باید در فیلمنامه تغییراتی ایجاد کنیم، اما می‌خواهیم آن را به بهترین شکل ممکن بسازیم».

 فیلم سینمایی ایندیانا جونز ۵ قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالاناز The Suicide Squad تا ددپول
۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالان


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا