بازی

ویدیوی Modern Warfare 2 نقشه جدیدی را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

ویدیوی Modern Warfare 2 نقشه جدیدی را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

استودیو اینفینیتی وارد ویدیویی منتشر کرده که جزئیات نقشه جدید Farm 18 از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را به نمایش می‌گذارد.

جف اسمیت، مدیر طراحی نقشه‌های چندنفره در مدرن وارفر ۲ گفت:

Farm 18 از این ایده به وجود آمد که ما نقشه تاسیسات Shoothouse را دوست داریم، بنابراین سعی کردیم به تشکیلات آموزشی مخفی فکر کنیم.

موقعیتی از جنس تنش و اکشن Shoothouse را در میان این نقشه قرار دادیم. اگر می‌خواهید دیوانه‌وار بازی کنید، می‌توانید به مرکز نقشه بروید و با اکشن روبه‌رو شوید، اگر می‌خواهید عقب‌نشینی کرده و به روشی دیگر بازی کنید، این گزینه نیز همچنان در دسترس شما خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند

این ویدئو همچنین جزئیاتی را نشان می‌دهد که چگونه تیم باید میزان شاخ و برگ روی نقشه را مدیریت می‌کرد تا بازیکنان انگیزه‌ای برای پنهان شدن در بوته‌ها یا «کمپ کردن» نداشته باشند.

اشلی تاندرکلیف، هنرمند ارشد Modern Warfare 2 می‌گوید:

اگر شاخ و برگ‌ها را خیلی متراکم کنیم، بازیکنان در گوشه و کنار نقشه مخفی می‌شوند. اگر به اندازه کافی متراکم نکنیم، در القای ماجرای «رشد بیش از حد پوشش گیاهی» به آن‌ها شکست می‌خوریم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و اکتیویژن اعلام کرده که Warzone 2.0 «آخر سال میلادی» وارد بازار خواهد شد.

Try Hard Guides اخیراً تصویری را منتشر کرده که ادعا می‌شود نقشه اصلی Warzone 2 را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این عنوان شامل چندین بنای مهم و ویژگی‌های برجسته‌ای مانند حجم قابل توجهی از آب است که بازیکنان می‌توانند در آن شنا کنند.

Modern Warfare 2

شهریور ماه سال گذشته نیز گزارش شده بود نقشه وارزون ۲ شامل نقاط و مناطق کلاسیک، از جمله مناطق مبتنی بر نقشه‌های چندنفره محبوب از Modern Warfare 2 محصول سال ۲۰۰۹ است.

چند روز پیش تاریخ شروع فاز بتای بازی Modern Warfare 2 مشخص شد. بازیکنان پلی‌ استیشن که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، از روز ۲۵ شهریور به بتا دسترسی پیدا می‌کنند. یک هفته بعد از آن، نسخه بتا برای تمامی بازیکنان ایکس باکس و پی‌سی باز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا