بازی

پوستر جدیدی از شخصیت‌های سریال She-Hulk منتشر شد

پوستر جدیدی از شخصیت‌های سریال She-Hulk منتشر شد

فاصله زیادی تا پخش سریال She-Hulk از دیزنی پلاس نداریم و از همین رو پوسترهای جدیدی از آن منتشر شده که به سه شخصیت سریال اشاره می‌کند. در این پوسترها شاهد شخصیت اصلی یعنی جنیفر والترز یا همان شی‌ هالک با بازی تاتیانا مازلانی هستیم و به دنبال او، شخصیت‌های نیکی با بازی جینجر گونزاگا و تیتانیا با نقش‌آفرینی جمیله جمیل قرار گرفته‌اند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

با نزدیک شدن به تاریخ پخش سریال She-Hulk مارول سعی می‌کند از تمام فرصت‌ها برای تبلیغات و معرفی شخصیت‌های داستان استفاده کند. جمیل، بازیگر نقش تیتانیا در مصاحبه اخیر خود درباره تفاوت این ویلن با دیگر شخصیت‌های منفی صحبت کرده است:

تیانیا متمایز است، چراکه به نظر من او در واقع یکی از آزاردهنده‌ترین شخصیت‌هاست. او تقریبا نیازی به استفاده از قدرت خود ندارد و بدون آن هم می‌تواند شما را تا حد مرگ آزار دهد. من فکر می‌کنم این یک قدرت استثنایی است که تا به حال از آن استفاده نکرده‌ایم.

بازیگر نقش شی هالک نیز احساس می‌کند ماجراجویی او به عنوان یک ابرقهرمان چیزی است که مخاطبان تاکنون شبیه آن را ندیده‌اند. تاتیانا مازلانی در گفت و گو با Empire ادعا کرد که توانسته خیلی خوب با شخصیت She-Hulk ارتباط برقرار کند:

او دقیقا نقطه مقابل اکثر روایت‌های ابرقهرمانی است. این عنصر بزرگ انکار در او وجود دارد که در نهایت باعث ایجاد تنشی سرگرم‌کننده میان جنیفر و شی هالک می‌شود. او در حرفه‌ای مشغول است که تحت سلطه مردان است و زمانی که او سرپرستی این شرکت فوق بشری را بر عهده دارد، ما با شخصیت‌های بسیار هیجان‌انگیزی مواجه می‌شویم که او یا از آن‌ها دفاع می‌کند یا در مخالفت با آن‌ها قرار دارد.

در اخبار مربوط به این سریال خواندیم که اولین تصویر از دردویل در سریال She-Hulk منتشر شد و سریال شی هالک از دیزنی پلاس بین هشت تا ده قسمت خواهد داشت.

شایان ذکر است که سریال She-Hulk: Attorney at Law در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) از سرویس دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا