بازی

Unity برای وزارت دفاع آمریکا پروژه انجام می‌دهد

Unity برای وزارت دفاع آمریکا پروژه انجام می‌دهد

توسعه‌دهنده موتور بازی Unity قراردادی را برای کمک به دولت ایالات متحده در زمینه فناوری شبیه‌سازی دیجیتال امضا کرده است.

این شرکت به تازگی اعلام کرد که یک قرارداد مشارکت چند میلیون دلاری با CACI Internation امضا کرده است، شرکتی که فناوری نظارتی در چندین شعبه دفاتر دولتی آمریکا را فراهم می‌کند.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

مارک ویتن، معاون ارشد Unity در جریان فراخوان عایدی شرکت گفت:

از طریق این رابطه، یونیتی به دولت کمک می‌کند تا «رابط انسانی دستگاه» یا HMI را برای کاربردهای هوافضا و فراتر از آن تعریف و طراحی کند. این برنامه‌ها به تجربه کاربری تعاملی و بسیار قوی (شبیه به بازی‌ها) نیاز دارند.

گفته می‌شود این رویداد بزرگ‌ترین قرارداد یونیتی تا به امروز است و طبق گفته آن‌ها، پلتفرم یونیتی را برای طراحی سیستم‌های آینده و برنامه‌های شبیه‌سازی در دولت ایالات متحده موظف می‌کند.

Unity

گزارشی که توسط Vice در سال گذشته منتشر شد، توضیح داد که چگونه کارمندان علیه اقدام قبلی شرکت در زمینه همکاری با دولت ایالات متحده صحبت کرده بودند.

به گفته Vice، این شرکت در تلاش بود توضیح دهد که چرا کارکنانش که ظاهراً برای ایجاد ابزاری که به بازی‌سازان قدرت می‌بخشد، جذب شرکت شده بودند، اکنون به طور مستقیم یا سهواً در حال توسعه فناوری برای ارتش‌ها با اهداف اعلام‌شده در جنگ هستند.

گزارش اخیر ادعا می‌کند که Unity چهار درصد از نیروی کار خود را در سراسر جهان به دلیل شرایط چالش برانگیز تبلیغاتی اخراج کرده است. شرکت نرم افزاری AppLovin پیشنهادی برای ادغام با یونیتی به مبلغ ۱۷.۵۴ میلیارد دلار در یک معامله کل سهام ارائه کرده است.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا