بازی

دی سی قصد ساخت فیلمی بر اساس Crisis On Infinite Earths را داشته است

دی سی قصد ساخت فیلمی بر اساس Crisis On Infinite Earths را داشته است

والتر هامادا، رییس فیلم‌های دی سی، ظاهرا پیش از فروش برادران وارنر به دیسکاوری برای ساخت فیلمی بر اساس Crisis On Infinite Earths برنامه‌ریزی می‌کرده است.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم مذکور برداشتی مستقیم از سری کمیک‌های دی‌سی به همین نام بود و شخصیت‌هایی نظیر سوپرگرل و فلش در آن حضور داشتند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بار که یک قهرمان جان قهرمان دیگری را گرفتدستانی که به جای کمک، به خون آلوده شدند… آن هم خون یک دوست
۱۰ بار که یک قهرمان جان قهرمان دیگری را گرفت

گفته می‌شود هامادا قصد داشته تولید فیلم‌های ابرقهرمانی دی سی را به ۳ یا ۴ اثر در سال برساند و Crisis On Infinite Earths یکی از آن‌ها بود. هامادا در سال ۲۰۱۸ و پس از عملکرد ضعیف «لیگ عدالت» که سال قبل آن اکران شده بود، به مدیریت بخش فیلم‌های شرکت درآمد.

از جمله دیگر برنامه‌های او می‌توان به Green Lantern Corps (ریبوت فیلم فانوس سبز که سال ۲۰۱۱ با شکستی سنگین مواجه شد) و Static Shock اشاره نمود که هیچ‌کدام به مرحله تولید نرسیدند.

Crisis On Infinite Earths

کمیک‌های Crisis On Infinite Earths در سال ۱۹۸۵ روانه بازار شدند و تا جلد دوازدهم ادامه یافتند. این مجموعه بعدها دو اثر دیگر تحت عناوین Infinite Crisis و Final Crisis دریافت کرد تا به یک سه‌گانه تبدیل شود.

در رویداد کراس‌اوور Arrowverse که از همین کمیک‌ها الهام گرفته بود، مخاطبان شاهد حضور ارو، سوپرمن و چندین قهرمان دیگر بودند.

هامادا اوایل ماه جاری میلادی و پس از کنسل شدن Batgirl قصد ترک برادران وارنر را داشت اما نهایتا راضی شد تا زمان اکران Black Adam در ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) در شرکت بماند.

مطلب پیشنهادی:معرفی اعضای جاستیس گیلد – جاستیس لیگ با جنسیت‌های معکوسجاستیس لیگی از زمین ۱۱
معرفی اعضای جاستیس گیلد – جاستیس لیگ با جنسیت‌های معکوس


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا