بازی

روزانه ۸۰ هزار بازیکن جدید جذب PUBG می‌شوند

روزانه ۸۰ هزار بازیکن جدید جذب PUBG می‌شوند

کرافتون (Krafton)، توسعه‌دهنده بازی پابجی (PUBG) در جدیدترین گزارش مالی خود علاوه بر ارقام مالی، درباره عملکرد این بازی بتل رویال صحبت کرده است.

Krafton اعلام کرد که بازی PUBG برای کنسول و پی‌سی که به تازگی پنجمین سالگرد انتشار خود را جشن گرفت، از زمانی که در ژانویه ۲۰۲۲ رایگان شده، هر روز بیش از ۸۰ هزار بازیکن جدید را به خود جذب می‌کند. با این حال، کرافتون در گزارش خود اشاره نکرد که چه تعداد از بازیکنان ممکن است در روز بازی را ترک کنند و همچنین در مورد بازیکنان فعال آن جزئیاتی ارائه نشد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New Stateتک گلوله، بوسه مرگ!
راهنمای هدشات کردن در بازی PUBG New State

البته، میانگین درآمد هر کاربر بازی نیز افزایش یافته و نسبت به سه ماهه گذشته، ۲۰ درصد بیشتر شده است.

پابجی موبایل به تجارت بزرگی تبدیل شده و همچنین به کرافتون کمک زیادی کرده تا درآمد بخش موبایل خود را در نیمه اول سال به ۵۵۰.۷ میلیون دلار برساند. بازی جدیدترین این استودیو، یعنی PUBG: New State نیز با افزایش کل زمان صرف شده در بازی طی سه ماهه گذشته، شاهد پیشرفت‌هایی بوده است.

در مجموع، کرافتون در نیمه اول سال جاری، ۷۲۹.۶ میلیون دلار درآمد داشته که این میزان تقریبا ۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. با این حال سود استودیو رشد بسیار بیشتری داشته و با افزایش تقریبا ۳۱ درصدی نسبت به سال قبل به ۳۳۸.۴ میلیون دلار رسیده است.

پابجی

البته در سه ماهه دوم کمی اوضاع تغییر کرده و درآمد کرافتون با کاهش ۷.۷۷ درصدی به ۳۲۶.۵ میلیون دلار رسیده است، اما سود کل آن با ۳۷.۲۶ درصد افزایش به ۱۴۹.۴ میلیون دلار رسید.

در افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ قرار است بازی علمی تخیلی نوبتی جدید Unknown Worlds معرفی شود که سال ۲۰۲۱ توسط کرافتون خریداری شده بود. همچنین در این نمایش، شاهد نگاه جدیدی به بازی ترسناک The Callisto Protocol از دیگر استودیو کرافتون، یعنی Striking Distance و البته «گلن اسکافیلد» کارگردان بازی Dead Space خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیتپیشنهادی که نمی‌تونی رد کنی!
راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا