بازی

دموی غیررسمی بازی Attack on Titan عالی به نظر می‌رسد [تماشا کنید]

دموی غیررسمی بازی Attack on Titan عالی به نظر می‌رسد [تماشا کنید]

یکی از طرفداران انیمه اتک آن تایتان (Attack on Titan) از سال پیش روی بازی ویدئویی آن کار می‌کند و اکنون دموی پروژه خود را منتشر کرده و توانسته توجه خیلی‌ها را جلب کند.

توسعه این دمو توسط Swammy صورت گرفته و او از ابتدای سال ۲۰۲۱ روی پروژه کار می‌کند. این توسعه دهنده ویدئویی از دموی خود را در تیک-تاک منتشر کرده که خیلی جلب توجه کرد و به همین خاطر قصد گسترش این پروژه را دارد. Swammy می‌خواهد مد چند نفره و تایتان‌های دشمن را به بازی اضافه کند.

Swammy برای افزایش کیفیت پروژه قصد دارد به آنریل انجین ۵ کوچ کند. اگر به تجربه این دمو علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید آن را از این لینک دانلود کنید. شما همچنین می‌توانید ویدئوی منتشر شده را نیز در ادامه تماشا کنید:

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اندلذت پویانمایی برای بزرگسالان
۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند

چند بازی رسمی از اتک آن تایتان نیز در بازار موجود است که استودیو Omega Force آن‌ها را توسعه داده. Omega Force یک استودیو شناخته شده محسوب می‌شود که بیشتر برای سری Dynasty Warriors شهرت دارد. البته این احتمال وجود دارد که کمپانی Koei Tecmo جلوی ساخت این بازی را بگیرد و Swammy مجبور شود پروژه را کنسل کند.

با این وجود او روی یک بازی دیگر با نام Mecha Attack نیز کار می‌کند که شباهت‌های زیادی با این پروژه از اتک آن تایتان دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود ندارد و باید منتظر ورژن‌ها بعدی دمو باشیم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


چرا دخترهای گیمر انقدر کم‌‌اند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا