بازی

ویدیو گیم‌پلی ریبوت بازی Saints Row منتشر شد [تماشا کنید]

ویدیو گیم‌پلی ریبوت بازی Saints Row منتشر شد [تماشا کنید]

Deep Silver ناشر و Volition توسعه‌دهنده ریبوت بازی Saints Row تریلر شش دقیقه‌ای جدیدی از گیم‌پلی آن منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

همانطور که در توضیحات ویدیو گفته می‌شود، در بازی بازیکنان وارد یک شهر تخیلی به نام Santo Ileso در جنوب غربی آمریکا می‌شوند. دنیایی مملو از جنایت و شما به همراه همراهان و دوستان خود باید The Saints و امپراتوری خود را در خیابان‌های Santo Ileso تشکیل دهید و برای حفظ آن مبارزه کنید.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Dune – یک اقتباس سینمایی جاه‌طلببازخوانی حماسه علمی‌تخیلی فرانک هربرت از طریق لنزهای فراگیر دنیس ویلنوو
نقد فیلم Dune – یک اقتباس سینمایی جاه‌طلب

Deep Silver همچنین توضیح می‌دهد که بزرگ‌ترین و بهترین تجربه Saints Row است که تاکنون ساخته شده و در دنیای پراکنده و بزرگ Santo Ileso قابلیت‌ها و امکانات بسیار زیادی برای بازیکنان فراهم شد است.

همچنین بازی گزینه‌های شخصی‌سازی بسیار زیادی را در اختیار بازیکنان قرار داده تا با پیشرفته‌ترین ابزارهای موجود بتوانند خودشان و دنیای بازی را تغییر دهند.

ریبوت بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین آثار ماندگار آنجلینا جولی ـ بانوی زیبای هالیوودزیبایی در بازیگری و چهره
بهترین آثار ماندگار آنجلینا جولی ـ بانوی زیبای هالیوود


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا