بازی

تریلر رسمی Mortal Kombat Legends: Snow Blind منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر رسمی Mortal Kombat Legends: Snow Blind منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر رسمی انیمیشن جدید مورتال کامبت با نام Mortal Kombat Legends: Snow Blind منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این انیمیشن که با الهام از فرنچایز پرفروش بازی‌های Mortal Kombat از Midway Games و NetherRealm Studios ساخته شده، سومین اثر از این سری محسوب می‌شود که توسط برادران وارنر ساخته شده است. همچنین این انیمیشن دنباله Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge و Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهندبهترین‌های دنیای رویاپردازی و زیبایی
۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهند

در انیمیشن جدید مورتال کامبت، شاهد شخصیت‌های نام‌آشنایی از جمله کنشی (Kenshi)، کانو‌ (Kano) و حتی ساب-زیر (Kuai Liang/Sub-Zero) هستیم. به عنوان توضیح داستانی آن گفته شده که کانو قصد دارد Earthrealm را تصاحب کند و به همین دلیل با کمک سه مزدور خود از گروه Black Dragon شهرها را به آتش می‌کشد و کسانی که تسلیم نمی‌شوند را نابود می‌کند.

نوشته های مشابه

با این حال یک مرد جوان دربرابر کانو زانو نمی‌زند و او کسی نیست جز تاکاهاشی کنشی، شمشیر زن محبوبی که بینایی خود را از دست داده است!

مورتال کامبت

Mortal Kombat Legends: Snow Blind توسط ریک مورالس تهیه‌کننده و کارگردانی می‌شوند که سازنده انیمیشن‌های قبلی نیز بوده است. همچنین «جرمی آدامز»، نویسنده دو عنوان قبلی نیز به عنوان فیلمنامه‌نویس در پروژه جدید حضور دارد.

انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱


مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا