بازی

ظاهر شدن Elden Ring در سرویس ابری ناشی از یک باگ بوده است

ظاهر شدن Elden Ring در سرویس ابری ناشی از یک باگ بوده است

مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که لوگوی استریم ابری بازی‌های Elden Ring و Grand Theft Auto 5 که روز گذشته مشاهده شده بودند، ناشی از یک «باگ» بوده است.

روز گذشته طرفداران متوجه شدند که صفحات فروشگاه ایکس باکس برای بازی‌های GTA V، Elden Ring و Soul Hackers 2 همگی لوگوی Cloud Gaming Beta را دریافت کرده‌اند. برخی حدس می‌زدند که این اقدام پیش از اعلام رسمی در همایش گیمزکام به طور غیرعمد اعمال شده است.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟

اما مایکروسافت اکنون می‌گوید که صفحات فروش بازی‌ها که آن‌ها را به عنوان بخشی از سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس نیز علامت گذاری کرده بود، ناشی از یک باگ بوده و این مشکل اکنون برطرف شده است.

یکی از سخنگویان مایکروسافت به Eurogamer گفت:

ما از باگی که برخی از عناوین را به اشتباه در Xbox Game Pass Ultimate نمایش داده بود، مطلع هستیم. این مورد را پیگیری کردیم و در حال حاضر [مشکل] برطرف شده است.

بررسی مجموعه بازی‌های فروشگاه ایکس باکس نشان می‌دهد که Soul Hackers 2، GTA V و Elden Ring در حال حاضر برای استریم ابری فهرست نشده‌اند. طرفداران امیدوار بودند این بازی‌ها بخشی از برنامه‌های مایکروسافت برای ارائه استریم ابری به عناوینی خارج از مجموعه گیم پس باشند.

اخیرا فورتنایت که به دلیل ماهیت رایگان بودنش در اشتراک گیم پس حضور ندارد، برای بازی کردن با این روش در دسترس قرار گرفته است. در حال حاضر، طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا ببینند چگونه استریم ابری ایکس باکس در مراحل بعدی تکامل پیدا می‌کند.

Elden Ring

مایکروسافت در اوایل سال میلادی جاری اعلام کرده بود که قصد دارد قابلیتی را برای اعضای سرویس Xbox Game Pass Ultimate ارائه کند که بتوانند از طریق فضای ابری، بازی‌هایی را که از قبل مالک آن‌ها بودند یا خارج از مجموعه بازی‌های ایکس باکس گیم پس خریداری کرده بودند را تجربه کنند. در آن زمان، گفته شد که این قابلیت اواخر امسال اضافه خواهد شد.

اوایل سال جاری، مایکروسافت عملکرد اجرای بازی‌های ابری ایکس باکس در دستگاه‌های iOS را به طرز قابل توجهی بهبود داد. این شرکت همچنین قصد دارد پشتیبانی از ماوس و کیبورد را برای Xbox Cloud Gaming معرفی کند. در حال حاضر این سرویس تنها از کنترلرها و کنترل‌های صفحه لمسی در گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا