بازی

بازیگران نقش‌های هنری و سم در سریال The Last of Us مشخص شدند

بازیگران نقش‌های هنری و سم در سریال The Last of Us مشخص شدند

سریال The Last of Us (د لست آف آس) اخیرا بازیگران جدیدی را به لیست خود اضافه کرده که دوتای آن شامل شخصیت‌های هنری و سم می‌شود؛ دو برادر که در یکی از مشهورترین داستان‌های اصلی بازی نقش داشته‌اند. لامار جانسون وظیفه ایفای نقش هنری را برعهده دارد و Keivonn Woodard هم قرار است نقش برادر کوچک‌تر، یعنی سم را بازی کند.

مطلب پیشنهادی:نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالیشروعی نفس‌گیر برای پایانی خوب
نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالی

علاوه بر آن، گراهام گرین و الین مایلز به عنوان بازیگران مهمان به ترتیب‌ برای ایفای نقش‌های مارلون و فلورنس انتخاب شده‌اند؛ دو شخصیت جدیدی که برای اولین بار به این سریال اضافه خواهند شد. همچنین درباره شخصیت‌های سم و هنری در داستان توضیحات کوتاهی منتشر شده است:

هنری و سم برادرانی در کانزاس سیتی هستند که از یک جنبش انقلابی که به دنبال انتقام می‌گردد، پنهان می‌شوند.

طرفداران بازی اصلی به یاد می آورند که جوئل و الی با هنری و سم در پیتسبورگ ملاقات می‌کنند، جایی که آنها با هم همکاری می‌کنند تا از شکارچیان انسان و افراد آلوده فرار کنند و در عین حال سر بحث‌های فلسفی در مورد دین با هم پیوند می‌خورند. براندون اسکات نقش هنری را در بازی اصلی ایفا کرده بود و ناجی جیتر نیز ایفای نقش سم را برعهده داشت.

حال در سریال د لست آف آس HBO، جوئل و الی ظاهرا به جای پیتسبورگ با هنری و سم در کانزاس سیتی روبه‌رو می‌شوند در حالی که شکارچیان به وضوح مشخص‌تر هستند. اطلاعات دیگری در این باره هنوز منتشر نشده، اگرچه پدرو پاسکال، بازیگر نقش جوئل، مطمئن است که می‌تواند میراث بازی اصلی را زنده نگه‌دارد. شخصیت‌های جدید، مارلون و فلورنس به عنوان یک زوج متاهل توصیف شده‌اند که سعی دارند به تنهایی در این دنیای پساآخرلزمانی زنده بمانند.

گابریل لونا نقش برادر جوئل، تامی را بازی خواهد کرد – در حالی که بازیگر اصلی تامی نقشی کاملا جدید خواهد داشت. اشلی جانسون و تروی بیکر که در بازی اصلی حضور داشتند نیز نقش هایی خواهند داشت که تاکنون اعلام نشده است.

در اخبار مرتبط با این سریال خواندیم که فیلمبرداری سریال The Last of Us به پایان رسید و طبق صحبت‌های بلا رمزی این سریال بسیار به بازی آن وفادار است.

طبق اخبار پیشین می‌دانیم که سریال The Last of Us در سال ۲۰۲۲ پخش نمی‌شود و به احتمال زیاد باید اوایل سال ۲۰۲۳ منتظر پخش آن باشیم.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارندانتخابی عالی برای آخر هفته‌ها
بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارند


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا