بازی

فعلا منتظر اسپین‌آف جدیدی از Breaking Bad نباشید

فعلا منتظر اسپین‌آف جدیدی از Breaking Bad نباشید

اخیرا وینس گیلیگان، خالق بریکینگ بد (Breaking Bad) و بهتر است با ساول تماس بگیری (Better Call Saul)، درباره احتمال ساخت یک اسپین‌آف دیگر از مجموعه صحبت کرده است. وی در مصاحبه با رولینگ استون گفت دوست دارد در زمان پیش‌رو دست به کارهای جدیدی بزند و فعلا بهتر است فرانچایز بریکینگ بد به حال خود رها شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ

گیلیگان با Breaking Bad تاثیر شگرفی رو تلویزیون گذاشت و موفقیت عظیم آن، به خلق سریال Better Call Saul و همچنین فیلم El Camino انجامید. قطعا خیلی از هواداران منتظر اکتشاف بخش‌های بیشتری از دنیای بریکینگ بد هستند، اما ظاهرا نمی‌شود در حال حاضر روی این مسئله حساب باز کرد. گیلیگان در مصاحبه خود گفت:

قطعا می‌توانم ملاقات دوباره با این دنیا را تصور کنم. اگر بخواهم خودخواهانه بگویم، دوست دارم این مجموعه همچنان ادامه یابد. بدون نام بردن چیزی، من به دنیاها و داستان‌هایی که در تلویزیون و سینما هستند نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم یک نقطه خاص وجود دارد که شما بیش از حد در یک دنیا به سر برده‌اید. پس باید کمی آن را رها کرد.

سریال بریکینگ بد

با این حال، امید همچنان برای هواداران فرانچایز وجود دارد. احتمالا Better Call Saul آخرین باری نباشد که ما از دنیای بریکینگ بد دیدن می‌کنیم. گیلیگان در ادامه صحبت‌هایش گفت:

برخی جهان‌ها خیلی بزرگ و منعطف هستند. جهان ما نسبتا کوچک است؛ یعنی نیو مکزیکو، در برابر جهان‌های عظیمی که در برخی فیلم‌ها و سریال‌های دیگر می‌بینیم. قضیه این است که می‌ترسم در کارم به یک انسان تک‌بعدی تبدیل شوم. بله، می‌توانم کارهای بیشتری در این جهان انجام دهم، و شاید هم این کار را بکنم، مخصوصا اگر نتوانم در کارهای بعدی خود موفق شوم. اما خب احساس می‌کنم اکنون فضایی برای رشد وجود دارد و دوست دارم کار جدیدی انجام دهم.

در نهایت بد نیست اشاره کنیم تنها یک قسمت از سریال محبوب Better Call Saul باقی مانده و به‌زودی سرنوشت خیلی چیزها در دنیای بریکینگ بد مشخص می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا