رمز ارز

حضور پرقدرت غول سخت‌افزاری جهان در متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سازنده سخت‌افزار Nvidia تلاش‌های خود را برای تحکیم جایگاه خود در متاورس افزایش داده است.
روز سه‌شنبه، این شرکت مجموعه جدیدی از ابزارهای توسعه‌دهنده را با تمرکز بر محیط‌های متاورس، از جمله قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی، شبیه‌سازی‌ها و سایر دارایی‌های خلاقانه معرفی کرد. سازندگانی که از کیت Omniverse به همراه برنامه‌هایی مانند Nucleus، Audio2Face و Machinima استفاده می‌کنند، می‌توانند به بروزرسانی جدید دسترسی داشته باشند.
تیم Nvidia می‌گوید یکی از عملکردهای اصلی این ابزار کمک به تقویت ساخت همانندهای دیجیتالی دقیق و آواتارهای واقعی خواهد بود. کیفیت تعاملات متاورسی، یک موضوع داغ در صنعت است؛ زیرا توسعه‌دهندگان و کاربران، کیفیت تجربیات را بیش از کمیت مورد بررسی قرار می‌دهند. یکی از نمونه‌های آن را می‌توان در اولین هفته مد متاورس مشاهده کرد که در بهار اتفاق افتاد. در بازخوردهای این رویداد، موضوع بی‌کیفیتی در محیط‌های دیجیتال، لباس‌ها و به‌ویژه آواتارهایی که مردم با آن‌ها تعامل داشتند، بیشتر عنوان شد.
جعبه ابزار جدید Nvidia شامل موتور ابری آواتار Omniverse (ACE) است. توسعه‌دهندگان ACE ادعا می‌کنند که شرایط دستیاران مجازی و انسان‌های دیجیتال را بهبود می‌بخشند. با کمک ACE، توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌های آواتار خود را در تقریباً هر موتور، در هر ابر عمومی یا خصوصی ساخته، پیکربندی و مستقر کنند. هویت دیجیتال محور اصلی به‌روزرسانی در برنامه Audio2Face است.
فناوری هوش مصنوعی Nvidia تاکنون یک عنصر مهم در ایجاد فضاهایی برای تعامل اجتماعی در دنیای دیجیتال بوده است. در حال حاضر نقش این شرکت بیشتر هم شده است؛ زیرا برنامه‌های کاربردی جدیدی را برای توسعه‌دهندگان برای تقویت متاورس ارائه می‌کند.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا