بازی

جزئیات کمپین لغو شده بازی Call of Duty: Black Ops 4 فاش شد

جزئیات کمپین لغو شده بازی Call of Duty: Black Ops 4 فاش شد

جزئیات کمپین داستانی لغو شده Call of Duty: Black Ops 4، تنها بازی این فرنچایز که مد اختصاصی تک‌نفره نداشت، پس از چهار سال به بیرون درز کرده است.

آنطور که Eurogamer گزارش کرده، یکی از کاربران ردیت با اسم Purpletoaster20 توضیح مفصلی از آنچه قرار بود یک کمپین لایو سرویس کوآپ باشد را منتشر کرده است که ظاهراً این بخش داستانی، به مدهای بخش چندنفره و اسپشالیست‌های Black Ops 4 متصل می‌شد.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟

این گزارش پس از ماه‌ها تحقیق و گفتگو با کسانی که با کمپین داستانی لغو شده آشنا بودند به دست آمده و همچنین شامل بیش از ۴۰۰ تصویر از آثار هنری مفهومی، استوری‌برد، برنامه‌ریزی اولیه ماموریت‌ها و موارد دیگر است که به اطلاعات افشا شده اعتبار می‌بخشند.

طبق گزارش‌ها، این کمپین در سال ۲۰۷۰ و در «سال آشوب» و پس از وقایع Black Ops III آغاز می‌شد. یک بیماری همه‌گیر جهانی و چندین فاجعه آب و هوایی، نظم جهانی را بهم زده و دنیا را به دو جناح اصلی تقلیل داده بود: سازمان ملل متحد جهانی (WUN) و ارتش آزاد مردمی (FPA) و بازیکن انتخاب می‌کرد که برای کدام جبهه بجنگد.

Black Ops 4

اگرچه بازی به صورت انفرادی نیز قابل بازی بود، اما حول یک مکانیک 2v2 با ذهنیتِ «مسابقه تا خط پایان» می‌چرخید ​​و وضعیت جهان بسته به اینکه کدام تیم ابتدا به اهداف خود دست پیدا می‌کرد، تغییر می‌کرد و اساساً تعدادی از تجربه‌های مبارزاتی مختلف بسته به عملکرد هر دو جناح تولید می‌شدند.

برای مثال در یکی از ماموریت‌ها به نام Data Control، جناح FPA به یک مرکز داده در زوریخ سوئیس نفوذ کرده تا اطلاعات حیاتی را استخراج کند و طبیعتاً بازیکنان در حین انجام این کار تعدادی از دشمنان را از بین می‌برند.

با این حال، در ماموریت معکوس، جناح WUN به قسمت‌های پایینی تأسیسات نفوذ کرده و بمب‌هایی را برای نابود کردن کارخانه جایگذاری می‌کنند. اگر بازیکنان WUN می‌توانستند قبل از استخراج داده‌های FPA این کار را انجام دهند، کل تأسیسات نابود و WUN پیروز می‌شد.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard

استودیو Treyarch چند شخصیت اصلی و کات‌سین برای همراهی با گیم‌پلی ایجاد کرده بود که هر گروه «مربی» مخصوص به خود را داشت. شخصیت‌هایی که در جریان هر ماموریت با بازیکن صحبت می‌کردند و به طور کلی بر کمپین نظارت داشتند.

با توجه به لایو سرویس بودن، چندین بسته الحاقی نیز برنامه‌ریزی شده بود که هر کدام شامل تعدادی ماموریت جدید (حدود یک ساعت محتوا اگر فقط یک بار بازی شود) و ادامه داستان دو جناح اصلی بود.

Black Ops

ماهیت جاه‌طلبانه این کمپین ممکن است منجر به لغو آن شده باشد، زیرا اولین بار در آوریل ۲۰۱۸ گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه Black Ops 4 برای اولین بار در تاریخ فرنچایز شامل مد تک‌‌نفره نمی شود. ظاهراً Treyarch نتوانست ضرب الاجل را رعایت کند و این موضوع به طور بالقوه برنامه انتشار سالانه Call of Duty را تهدید می‌کرد.

بازی در عوض مدهای چند‌نفره و زامبی را در اولویت قرار داد و همچنین شاهد معرفی اولین گیم مد بتل رویال در قالب Blackout بود.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا