رمز ارز

تنها با یک توییت، سلسیوس پرسودترین رمزارز بازار شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جامعه سلسیوس (CEL) بار دیگر در توییتر تجمع کرده تا با وجود چالش‌های متعددی که این پلتفرم رمزارزی با آن مواجه است، ازجمله ورشکستگی و شایعات فرار مدیرعامل شرکت از ایالات‌متحده، با موقعیت‌های کوتاه در برابر رمزارز موردعلاقه خود مقابله کند.
هزاران توییت با هشتگ CelShortSqueeze# در رسانه‌های اجتماعی پست شده که موقعیت لانگ خود را در سلسیوس تبلیغ می‌کنند و در عین حال، دیگران را تشویق می‌کنند که همین کار را انجام دهند.
فروش کوتاه‌مدت، استراتژی‌ای است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد از کاهش ارزش یک توکن یا یک سهم، درآمد کسب کنند. این استراتژی، شامل استقراض سهام و فروش فوری آن به‌قصد خرید بعدی با قیمت پایین‌تر می‌شود. از سوی دیگر، زمانی که برخی سرمایه‌گذاران در مقابل، شروع به خرید انبوه موقعیت‌های کوتاه می‌کنند، یک فشار کوتاه‌مدت اتفاق می‌افتد و قیمت به‌جای کاهش، افزایش می‌یابد که در نهایت، منجر به ضرر فروشندگان کوتاه‌مدت می‌شود.
این اولین بار نیست که جامعه سلسیوس تلاش می‌کند تا فشار کوتاهی روی رمزارز CEL اعمال کند. در ماه ژوئن، اعضای انجمنی که خود را «سلسیایی‌ها» می‌خوانند، طرحی غیررسمی برای بازیابی ایجاد کردند تا فروشندگان کوتاه‌مدت CEL را مجبور کنند با بالا بردن قیمت توکن، موقعیت‌های خود را کنار بگذارند.
در ماه جولای، به دنبال بحران نقدینگی‌ای که در آن کاربران قادر به برداشت وجوه خود از پلتفرم نبودند، شرکت سلسیوس اعلام کرد که دادخواست فصل ۱۱ یا همان پرونده ورشکستگی خود را ثبت کرده است.
در همین حال مطابق آمار وب‌سایت کوین‌ مارکت‌ کپ، قیمت سلسیوس در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۲ درصد و در هفته گذشته نیز بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است. قیمت این ارز در زمان انتشار این خبر به ۲٫۳۹ دلار رسیده که آن را به پرسودترین دارایی دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل کرده است.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا