بازی

نمرات نسخه پی‌سی Marvel’s Spider-Man منتشر شد

نمرات نسخه پی‌سی Marvel’s Spider-Man منتشر شد

نسخه پی‌سی بازی Marvel’s Spider-Man دو روز دیگر (۲۱ مرداد) منتشر می‌شود که شامل ویژگی‌های زیادی از جمله پشتیبانی از مانیتور‌های صفحه عریض، ری تریسینگ و تمام قابلیت‌های دوال سنس است. حالا اولین نمرات این بازی منتشر شده که در ادامه برخی نقدها را به صورت خلاصه مرور می‌کنیم.

Marvel’s Spider-Man، از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی چند سال گذشته است که پس از انتشار انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن، حالا قرار است در دسترس بازیکنان پی‌سی نیز قرار بگیرد. طبق نقد‌های ثبت شده در متاکریتیک، نسخه پی‌سی این بازی به امتیاز ۸۵ (بر اساس ۱۲ نقد) دست پیدا کرده است.

مطلب پیشنهادی:والدین تانوس چه کسانی هستند؟و چرا تایتان دیوانه آن‌ها را کشت؟
والدین تانوس چه کسانی هستند؟

بازی Marvel's Spider-Man

در ادامه برخی نظرات نقدهای بازی Marvel’s Spider-Man را مرور خواهیم کرد.

وب‌سایت GamersRD که به بازی امتیاز ۹۶ را داده، در نقد خود می‌نویسد:

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ، این بار برای گیمرهای پی‌سی بازسازی شده است. مرد عنکبوتی مارول (طرفدارانش) را ناامید نمی‌کند و از سال ۲۰۱۸ تاکنون یک تجربه عالی بوده است.

وب‌سایت CGMagazine نیز دیگر نشریه‌ای بوده که امتیاز خوب ۹۰ را به بازی داده است و در نقد خود می‌نویسد:

هرچند Marvel’s Spider-Man Remastered برای پی‌سی چندین ویژگی خود را از دست داده، اما این پورت با وجود گزینه‌های تنظیم و شخصی‌سازی بی حد و حصر در گرافیک، کنترل‌ها و عملکرد خود، نسخه پلی‌استیشن ۵ را کنار می‌زند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

بازی Marvel's Spider-Man

PCMag که به بازی امتیاز ۸۰ را داده، در نقد خود به نکته دیگری اشاره می‌کند:

Marvel’s Spider-Man Remastered یک بازی اکشن-ماجراجویی بسیار شیک است که شامل موقعیت‌های آشنا در کتاب‌های کمیک، سیستم گیم‌پلی فشرده و محیط‌های الهام گرفته‌شده از نیویورک با جزئیات شگفت‌انگیز می‌شود و تمام این‌ها شما را در طول یک کمپین طولانی سرگرم می‌کند.

در کنار تمام این موارد، باید اشاره کرد که نسخه پری‌لود بازی هم اکنون در دسترس قرار گرفته. بنابراین پیش از انتشار رسمی در تاریخ ۲۱ مرداد ماه، می‌توانید فایل بازی را هم اکنون دانلود کنید. پیش از این در مطلب «هر آنچه که باید از نسخه پی‌سی Marvel’s Spider-Man Remastered بدانید» به‌طور کامل درباره این عنوان توضیح داده بودیم.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌هایک ترکیب پاپ‌کورنی از میراث سینمایی مرد‌ عنکبوتی
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌ها


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا