بازی

Sonic Frontiers در مراسم گیمزکام ۲۰۲۲ حضور دارد

Sonic Frontiers در مراسم گیمزکام ۲۰۲۲ حضور دارد

کم کم به آغاز رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ نزدیک می‌شویم و اکنون جف کیلی و سگا اعلام کرده‌اند که در شب افتتاحیه نمایش جدید از بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) پخش می‌شود.

مراسم Opening Night Live به میزبانی جف کیلی در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) با حضور طرفداران برگزار می‌شود. این مراسم ۲ ساعت طول خواهد کشید و قرار است بازی‌ها و توسعه دهندگان زیادی در آن حضور داشته باشند. اکنون یک بازی دیگر برای این رویداد تایید شده و قرار است تریلر و جزئیات بیشتری از بازی Sonic Frontiers منتشر شود. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه

چند ماه از معرفی سونیک فرانتیرز گذشته و بازخوردهای طرفداران نسبت به آن در ابتدا چندان خوب نبود. خیلی‌ها درخواست تاخیر بازی و بهتر کردن آن را داشتند، با این وجود سگا به شدت مخالف جابجایی تاریخ عرضه Sonic Frontiers بود. با گذشت زمان و انتشار تریلرهای بیشتر کمی از انتقادات کاسته شد و اکنون خیلی‌ها چشم انتظار بازی هستند. 

سونیک فرانتیرز

گیمزکام قرار است از روز ۲ تا ۶ شهریور در شهر کلن آلمان برگزار شود و یک رویداد ترکیبی خواهد بود که علاوه بر محل همایش، همزمان به صورت آنلاین نیز برگزار خواهد شد. مدتی قبل سونی، نینتندو، اکتیویژن بلیزارد و تیک-تو اعلام کردند که در گیمزکام ۲۰۲۲ حضور نخواهند داشت.

Sonic Frontiers دارای جهانی باز به نام Open Zone است و ویژگی‌های جدید بسیاری را به این فرانچایز می‌آورد. این بازی احتمالا در ماه آبان برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دست ساخت قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا