بازی

بازیگر The Last of Us: اقتباس سینمایی سم ریمی هیچوقت موفق نمی‌شد

بازیگر The Last of Us: اقتباس سینمایی سم ریمی هیچوقت موفق نمی‌شد

سریال لست اف اس (The Last of Us) شبکه HBO به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تاریخ این شبکه تبدیل شده و تقریبا با هر قسمت جدید، بینندگان بیشتری را به خود جذب می‌کند. همانطور که احتمالا اطلاع داشته باشید، سم ریمی، کارگردان فیلم‌های مرد عنکبوتی در حال ساخت یک اقتباس سینمایی از The Last of Us بود که ساخت آن کنسل شد و اکنون گفته شده که نسخه سینمایی چندان خوب نبوده است.

این موضوع توسط «جفری پیرس»، بازیگر نقش «تامی»، برادر کوچک‌تر جوئل در بازی‌ها اعلام شده است. او اخیرا با EW درباره فیلم کنسل شده The Last of Us صحبت کرد و توضیحاتی درباره آن ارائه کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remakeطلای جلاخورده
بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remake

پیرس توضیح می‌دهد که برای این فیلم در حال مذاکره با استودیو Screen Gems سونی بوده که همراه با سم ریمی، قرار بوده این اقتباس سینمایی را بسازند. او قراره بوده تا در این فیلم نیز نقش تامی را بازی می‌کند اما معتقد است که این عنوان نمی‎‌توانست به اندازه داستانی که نیل دراکمن خلق کرده بود، فوق‌العاده باشد.

او به EW درباره اقتباس سینمایی لست اف اس گفت:

به همان اندازه که خوب بود، هرگز فیلم بزرگی نبود. در یک زمان دو ساعته، چگونه می‌خواهید ۱۴ تا ۱۷ ساعت داستان را تعریف کنید؟

The Last of US

این بازیگر همچنین فاش کرد که مذاکراتی برای یک «مجموعه انیشمین سینمایی موشن کپچر» نیز وجود داشته است که به گفته پیرس، این نسخه نیز نمی‌توانست موفق باشد. اما در نهایت اوضاع بهتر شد.

او در ادامه مصاحبه خود گفت:

به محض اینکه شنیدم نیل و کریگ [مازین] با هم مذاکراتی داشته‌اند، می‌دانستم که هر دوی آن‌ها قرار است چیز تقریبا فوق‌العاده‌ای بسازند.

پیرس در قسمت چهارم سریال The Last of Us نیز حضور داشت و نقش پری، دست راست کاتلین را ایفا کرد. قسمت پنجم سریال ابتدا کمی زودتر و روز جمعه پخش شده بود و امروز (دوشنبه ۲۴ بهمن) به صورت رسمی نمایش داده می‌شود. پس از آن، قسمت ششم سریال The Last of Us در تاریخ ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) نمایش داده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدیدرقابت پلی استیشن و ایکس باکس از همیشه نزدیکتر!
مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدید


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا