بازی

فیلم Prey موفق‌ترین افتتاحیه تاریخ شبکه هولو را داشته است

فیلم Prey موفق‌ترین افتتاحیه تاریخ شبکه هولو را داشته است

استودیو قرن بیستم اخیرا فیلم علمی‌تخیلی و ترسناک خود، یعنی Prey (شکار) که جدیدترین عنوان از فرانچایز مشهور Predator محسوب می‌شود را منتشر کرد. گویا این فیلم با عملکرد فوق‌العاده‌ خود موفق‌ترین افتتاحیه را میان تمام سریال‌ها و فیلم‌های شبکه هولو را به خود اختصاص داده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

شکار پنجمین فیلم اصلی از سری Predator است و در قرن نوزدهم روایت می‌شود، جایی که یک زن کومانچی جوان به نام نارو با بازی امبر میدتاندر در مقابل دشمن بیگانه پیشرفته خود قرار می‌گیرد که تلاش می‌کند هم زنده بماند و هم از کسانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهد محافظت کند.

این فیلم همچنین به پربیننده‌ترین فیلم شبکه Star+ در آمریکای لاتین و دیزنی پلاس در تمام مناطق دیگر، بر اساس ساعت‌های تماشا شده در سه روز اول اکران خود تبدیل شد. این فیلم همچنین با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شده است، به طوری موفق شده امتیاز ۹۲ درصد را از سوی منتقدان سایت راتن تومیتوز دریافت کند و از فیلم اصلی با امتیاز ۸۰٪ پیشی گرفته است. جسی ونتورا، ستاره فیلم اول، Prey را تحسین کرد و آن را «فیلمی متفکرانه، خلاقانه و شگفت‌انگیز» خواند.

فیلم Prey

علاوه بر حضور میدتاندر به عنوان بازیگر اصلی، بازیگران دیگری مانند داکوتا بیورز، استورمی کیپ، میشل تراش، جولیان بلک انتلوپ و دین دیلیگرو در نقش Predator در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. دن تراختنبرگ با فیلمنامه‌ای از پاتریک آیسون این فیلم را کارگردانی کرده و جان دیویس، جان مایرز، مارتی پی. یوئین و لارنس گوردون از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا