بازی

سریال Green Lantern همچنان در دست ساخت است

سریال Green Lantern همچنان در دست ساخت است

ادغام برادران وارنر و دیسکاوری اتفاقات بزرگ و مختلفی را رقم زده که یکی از آن‌ها کنسل شدن Batgirl و چند پروژه دیگر بود. با این حال، طبق گزارش جدید TV Line، هواداران می‌توانند از ادامه روند تولید سریال لایو اکشن Green Lantern (فانوس سبز) مطمئن باشند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از ثروتمندترین ابرقهرمانانصاحبان بهترین ابرقدرت
۱۰ مورد از ثروتمندترین ابرقهرمانان

ظاهرا یکی از سخنگویان شرکت در HBO Max نیز اعلام کرده پروژه مذکور «کاملا زنده» است و هواداران نیازی به نگرانی ندارند. گرگ برلانتی که سابق کار روی سریال فلش شبکه CW را دارد، در کنار مارک گوگنهایم (خالق سریال موفق Arrow) نویسندگی و تهیه‌کنندگی لایو اکشن فانوس سبز را بر عهده دارند. فین ویتراک (بازیگر Ratched و American Horror Story) قرار است نقش گای گاردنر یا نخستین گرین لنترن را ایفا نماید.

در حال حاضر جزئیات زیادی در رابطه با این سریال وجود ندارد اما پیش‌تر گزارش شده بود که احتمالا جرمی ایروین (ستاره اسب جنگی یا War Horse) در نقش الن اسکات ظاهر شود. TV Line همچنین مدعی شده Green Lantern جایی در ۲۰۲۴ راهی شبکه HBO Max خواهد شد.

بد نیست اشاره کنیم نخستین حضور گرین لنترن در فضای لایو اکشن، به یک فیلم سینمایی محصول ۲۰۱۱ (با بازی رایان رینولدز) برمی‌گردد. این فیلم با واکنش بسیار منفی مواجه شد و ریبوت آن (با نام Green Lantern Corps) نیز که قرار بود سال ۲۰۲۰ از راه برسد، کاملا از صفحه رادار ناپدید شد و سال‌هاست که خبری از آن منتشر نشده.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتربراساس ادعای کاربران شبکه اجتماعی ردیت
۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتر


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا