بازی

با شخصیت رد هود در بازی Gotham Knights آشنا شوید [تماشا کنید]

با شخصیت رد هود در بازی Gotham Knights آشنا شوید [تماشا کنید]

خیلی‌ها چشم انتظار گاتهام نایتز (Gotham Knights) هستند و اکنون تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که روی شخصیت رد هود (Red Hood) تمرکز دارد. 

استودیو سازنده سعی داشته با تریلرهای اختصاصی ما را بیشتر با شخصیت‌های بازی Gotham Knights آشنا کند. پیش از این تریلرهایی از بت‌گرل، رابین و نایت‌وینگ منتشر و اکنون نوبت به رد هود رسیده است. بتمن در بازی گاتهام نایتز مرده و این چهار شخصیت برای امن نگه داشتن گاتهام و همچنین مقابله با Court of Owls باهم متحد می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بحران بزرگ دی‌سیفجایعی که دنیاها را زیر و رو کردند
۱۰ بحران بزرگ دی‌سی

Gotham Knights یک بازی جهان باز بزرگ است که روی چهار عضو جوان‌تر خانواده بتمن تمرکز می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این بازی بخش کو-آپ آن است که یعنی می‌توانید در کنار دوستان خود از تجربه این بازی ابرقهرمانی لذت ببرید. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

مبارزه با رد هود با سه شخصیت دیگر تفاوت زیادی دارد و سلاح‌های اصلی او دو تفنگ هستند. البته انتظار نداشته باشید که تفنگ‌های رد هود دشمنان را بکشد و احتمالا آن‌ها را بیهوش می‌کند. همچنین در ابتدای تریلر بالا به این نکته اشاره می‌شود که Red Hood پیش از شروع بازی کشته شده بود و او را دوباره زنده کرده‌اند. 

Gotham Knights در تاریخ در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ (۳ آبان ۱۴۰۱) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. باید به این نکته اشاره کنیم که این عنوان برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت برتر دی‌سی که در سال ۲۰۲۱ خلق شدندتازه‌واردهای دنیای دی‌سی
۱۰ شخصیت برتر دی‌سی که در سال ۲۰۲۱ خلق شدند


lastech سینما: کلیشه‌های سینما و سریال‌ها که روی اعصاب هستند!

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا