بازی

تصاویر جدید سریال Echo وینسنت دن آفریو را در نقش کینگ پین نشان می‌دهند

تصاویر جدید سریال Echo وینسنت دن آفریو را در نقش کینگ پین نشان می‌دهند

تصاویر جدید سریال Echo از بازگشت وینسنت دن آفریو در نقش ویلن شناخته شده یعنی کینگ پین خبر می‌دهد.

مخاطبین اولین بار در سریال Daredevil با این شخصیت آشنا شدند که در سال ۲۰۱۶ از نتفلیکس پخش شده بود. پس از استقبال فراوان طرفداران، این شخصیت بار دیگر در یکی از پروژه‌های بزرگ MCU، یعنی سریال هاکای در دیزنی پلاس ظاهر شد و اکنون خبر می‌رسد که قرار است وی یک‌بار دیگر نقش ویلسون فیسک یا همان کینگ پین را در سریال Echo بازی کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

اکنون مشخص نیست در سریال Echo کینگ پین همان نسخه از دردویل خواهد بود یا جنبه‌های جدیدی از داستان او را معرفی خواهد کرد. کینگ پین در سریال Hawkeye به عنوان عموی شخصیت مایا لوپز یا همان اکو (با بازی الاکوآ کاکس) معرفی شده بود. به دلیل پیوندهای قوی میان آن‌ها در کمیک‌ها، می‌شد حدس زد که احتمال اتصال داستان‌های کینگ پین و اکو وجود داشته باشد. از آن زمان شایعه شد که این سریال نه تنها شامل بازگشت کینگ پین بلکه بازگشت دردویل (چارلی کاکس) نیز می‌شود که البته بازگشت دردویل نیز تایید شد.

در همین مورد، Atlanta Filming تصاویر جدیدی از سریال اکو منتشر کرده که نشان می‌دهد وینسنت دن آفریو رسما به عنوان کینگ پین به دنیای سینمایی مارول بازگشته است. در این عکس‌ها او یکی از کت و شلوارهای سفید معروف خود را به تن دارد و در حال قدم زدن در خیابان است. حضور کینگ پین در این تصاویر سوال بزرگی را در مورد نقش او در سریال و آنچه در این تصاویر می گذرد به وجود می‌آورد.

آخرین باری که تماشاگران ویلسون فیسک و اکو را دیدند، ظاهرا او با اسلحه به سمت ویلسون شلیک کرد. اما این هرگز به این معنی نبود که کینگ پین در پایان هاکای درگذشته است. به نظر می‌رسید که مارول به جای آن به صحنه‌ای از کمیک اشاره می‌ کند که اکو با شلیک گلوله به چشم فیسک او را کور می کند.

در اخبار مرتبط پیشین نیز خواندیم که نام و تاریخ پخش سریال جدید Daredevil مشخص شد آیا به‌زودی شاهد بازگشت سریال پانیشر خواهیم بود؟

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا