رمز ارز

خداحافظی تدریجی گیمرها با بازی اکسی اینفینیتی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی معروف اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) در دوران کووید، به گزینه جذابی برای کسب درآمد برای بسیاری از فیلیپینی‌ها و دیگر کاربران سراسر جهان تبدیل شد. اما به نظر می‌رسد که ساختار ناپایدار این بازی به همراه مشکلات ناشی از هک رونین، منجر به خروج دسته‌جمعی کاربران از این پلتفرم شده است.
در حالی که اکسی اینفینیتی نوامبر گذشته، بیش از ۲٫۷ میلیون کاربر فعال روزانه داشت، برخی از گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این بازی در حال حاضر تنها ۷۶۰ هزار کاربر فعال دارد.
هک رونین که در ۲۳ مارس اتفاق افتاد، منجر به سرقت ۶۱۵ میلیون دلار توکن USDC و اتریوم شد، اما حتی قبل از آن با کاهش حجم فروش، بازیکنان پلتفرم در حال ترک آن بودند. شروع زمستان کریپتو نیز که باعث کاهش قیمت توکن‌ها از ماه می شده، به این روند دامن زده است.
هشت ماه پیش، بر اساس گزارش‌ها بازیکنان به‌طور متوسط با بازی در آکسی اینفینیتی ماهانه ۳۰۰۰ دلار درآمد داشتند. اما ارزش توکن SLP از آن زمان به بعد، به دلیل به‌روزرسانی‌هایی که برای محدود کردن پاداش‌های روزانه اعمال شد، رو به کاهش بوده است. همچنین، در اوج محبوبیت اکسی، خرید یک تیم سه‌نفره که حداقل تعداد موردنیاز برای بازی بود، تقریبا ۱۰۰۰ دلار هزینه داشت. اما در حال حاضر، می‌توان یک تیم را با حدود ۱۵ دلار خریداری کرد. به همین دلیل، کاربران بسیاری از اینکه در گذشته بیشتر از هزار دلار برای خرید یک تیم هزینه کرده‌اند، ابراز ناراحتی می‌کنند.
در اوایل ماه جاری، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت اکسی اینفینیتی در تلاش برای احیای این پلتفرم گفت: «به‌روزرسانی اخیر، انگیزه‌ی بیشتری برای استیک زمین در این بازی ایجاد کرده است و بازیکنان می‌توانند توکن‌های AXS بیشتری کسب کنند.» با این حال، به‌نظر نمی‌رسد بازیکنان خارج‌شده از این پلتفرم، قصد بازگشت به آن را داشته باشند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو اسلیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا