بازی

شایعه: Ghost Recon Wildlands برای اعضا پلی استیشن پلاس عرضه خواهد شد

شایعه: Ghost Recon Wildlands برای اعضا پلی استیشن پلاس عرضه خواهد شد

Ghost Recon Wildlands بخشی از مجموعه بازی‌های ماه آگوست سرویس گیم پس برای مشترکین پی‌سی، ایکس باکس و فضای ابری است. با این حال، به نظر می‌رسد که مشترکین پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم نیز به زودی به آن دست خواهند یافت.

با توجه به یافته‌های billbil-kun در سایت Dealabs که هر ماه عناوین PlayStation Plus Essential را فاش می‌کند، این شوتر تاکتیکی جهان باز بخشی از کاتالوگ Ubisoft+ برای ماه آگوست خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

سونی هنوز عناوینی که در این ماه برای مشترکین Extra و Premium عرضه می‌شوند را اعلام نکرده است، بنابراین باید منتظر اعلامیه رسمی ماند و خبر اضافه شدن Ghost Recon Wildlands را در حد شایعه دانست.

با این حال، بعید به نظر می‌رسد که یوبیسافت همانند Assassin’s Creed Origins، یک پچ با پشتیبانی ۶۰ فریم بر ثانیه روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/ اس منتشر کند.

در مورد آینده Ghost Recon، ظاهراً یک بازی جدید از این سری توسط شعبه پاریس یوبیسافت در دست ساخت است. این بازی با اسم رمزی «OVER» ظاهرا عرضه‌ در سال مالی ۲۰۲۳ را مورد هدف قرار داده، بنابراین تا ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد.

Ghost Recon Wildlands

هیچ جزئیاتی از گیم‌پلی بازی مشخص نشده، اما ممکن است در برنامه Ubisoft Forward که ماه آینده برگزار می‌شود، اعلامیه‌ای در رابطه با این بازی منتشر شود. این ناشر همچنین چندی پیش اعلام کرد که ساخت بازی Ghost Recon Frontline، شوتر اول شخص بتل رویال، ظاهراً به دلیل واکنش‌های منفی گسترده لغو شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگیقانون شماره ۱: به فرمول برنده دست نزن
بررسی بازی Far Cry 6 – همون همیشگی


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا